اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس جمهور در فرودگاه کلاله:

برای اجرای برنامه های جدید به گلستان آمده ام
رئیس جمهور در فرودگاه کلاله گفت: برای رسیدگی به میزان پیشرفت طرح های سفر نخست و اجرای برنامه های جدید به گلستان آمده ام.

 رئیس جمهور  در فرودگاه کلاله گفت:برای رسیدگی به میزان پیشرفت طرح های سفر نخست و اجرای برنامه های جدید به گلستان آمده ام.

 

به گزارش کاسپین خبر، حسن  روحانی  رئیس جمهور در بدو ورود به استان گلستان در گفتگو با خبرنگاران در فرودگاه کلاله ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های دیگر سفر استانی را پیگیری مصوبات دور اول که در سال ۹۳ انجام شده است بیان کرد.

 

رئیس جمهوری اضافه کرد:در دور دوم سفر استانی ضمن بررسی میزان پیشرفت و اجرای پروژه‌های سفر دور اول، مصوبات نیز برای رشد و توسعه استان گلستان در دور دوم سفر برنامه ریزی شده است.

 

روحانی گفت:با اعضای هیئت دولت پیگیر قول های داده شده به مردم استان گلستان هستیم و برنامه هایی نیز برای افتتاح طرح های جدید داریم.

 

حجت الاسلام والمسلمین روحانی ابراز امیدواری کرد تا با سفر‌های استانی رئیس جمهوری زمینه رشد و توسعه این خطه شمال کشور فراهم شود.

 

وی افزود:خدای بزرگ را شاکرم که توانستم که برای بار دوم برای خدمتگزاری به مردم گلستان به این استان بیایم.

 

آیت الله نورمفیدی نماینده، ولی فقیه در استان گلستان، استاندار گلستان، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و شماری دیگر از مسئولان استانی در این فرودگاه از رییس جمهور استقبال کردند.

 

عزیمت به  گنبدکاووس  و سخنرانی در جمع مردم در استادیوم تختی این شهرستان واقع در شرق گلستان برنامه بعدی رئیس جمهوری در سفر به استان گلستان است.

 

دیدار مردمی، نشست با نخبگان و فعالان سیاسی، اجتماعی و اقتصادی، دیدار با علماء شعیه وسنی، شرکت در نشست شورای اداری و افتتاح چند پروژه عمرانی از برنامه‌های سفر دو روزه استانی رئیس جمهوری و کاروان دولت تدبیر و امید به استان گلستان است.

 

برنامه  سفر رئیس جمهور ی به استان گلستان با نشست خبری روحانی با خبرنگاران استان گلستان در روز سه شنبه ۲۵ دی ماه خاتمه می‌یابد.

 

نخستین سفر استانی دکتر روحانی به استان گلستان آذرماه سال ۹۳ انجام شد که در این سفر هیات دولت ۶ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه این استان اختصاص داد که تاکنون افزون بر ۸۰ درصد از این پروژه‌ها اجرایی شد/باشگاه خبرنگاران جوان


http://www.caspiankhabar.com/7363



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96