اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



۲۰ تفاهم‌نامه با حضور رئیس جمهور و هیئت وزیران در گلستان منعقد می‌شود
استاندار گلستان با اشاره به سفر رئیس جمهور در روز‌های آینده به استان، گفت: ۲۰ تفاهم‌نامه با حضور رئیس جمهور و هیئت وزیران در استان گلستان منعقد می‌شود.

 استاندار گلستان با اشاره به سفر رئیس جمهور در روز‌های آینده به استان، گفت:۲۰ تفاهم‌نامه با حضور رئیس جمهور و هیئت وزیران در استان گلستان منعقد می‌شود.

 

به گزارش کاسپین خبر، سید مناف هاشمی عصر امروز با اشاره به سفر دو روزه حجت الاسلام روحانی رئیس جمهور و هیئت وزرا به گلستان اظهار داشت:این سفر برای توسعه استان گلستان بسیار مناسب است و در این سفر چندین تفاهم‌نامه برای توسعه گلستان منعقد می‌شود.

 

وی تصریح کرد:در ۳ ماه گذشته ارزیابی‌ها و مطالعات لازم درباره استان انجام شده و تسهیلات برای توسعه استان در نظر گرفته شده است.

 

وی تاکید کرد:با بانک‌ها برای این تسهیلات مذاکره شده و برنامه‌ریزی‌های فراوانی برای توسعه استان گلستان در قالب تفاهم‌نامه‌ها آماده شده است.

 

هاشمی اضافه کرد:۲۰ تفاهم‌نامه مهیا شده که در ۲ روز سفر رئیس جمهور و هیئت وزرا به استان گلستان این تفاهم‌نامه‌ها امضاء می‌شود تا رونق اقتصادی در گلستان فراهم شود.

 

استاندار گلستان با اشاره به اینکه در این سفر پروژه‌های مهمی در استان به بهره‌برداری رسیده و یا احداث آن آغاز می‌شود، افزود:در قالب این طرح‌ها اشتغال و توسعه در استان گلستان رونق می‌یابد و اعتبارات خوبی به گلستان خواهد آمد که از سفر قبلی بیشتر خواهد بود.

 

رئیس جمهور به همراه برخی از اعضای هیئت دولت روز‌های دوشنبه و سه شنبه این هفته به استان گلستان سفر می‌کند/بتسنیم


http://www.caspiankhabar.com/7355



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96