اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



استاندار گلستان خبر داد:

افتتاح و کلنگ زنی۱۰هزارمیلیاردتومان پروژه در سفر روحانی به گلستان
استاندار گلستان با بیان این که رئیس‌جمهور تا پایان دی‌ماه به گلستان سفر می‌کند، گفت: در سفر رئیس‌جمهور به استان بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان پروژه افتتاح و یا کلنگ‌زنی می شود.

  استاندار  گلستان با بیان این که رئیس‌جمهور تا پایان دی‌ماه به گلستان سفر می‌کند، گفت:در سفر رئیس‌جمهور به استان بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان پروژه افتتاح و یا کلنگ‌زنی می شود.

 

به گزارش کاسپین خبر، سیدمناف هاشمی درباره سفر  رئیس جمهور  و هیئت دولت به استان گلستان اظهار کرد:از سه ماه قبل تاکنون در تلاش هستیم تا مقدمات سفر رئیس جمهور به استان را فراهم کنیم.

 

وی با بیان این که بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سفر رئیس جمهور به استان گلستان کلنگ‌زنی و افتتاح خواهد شد، افزود:پروژه‌های خوبی برای افتتاح و کلنگ‌زنی داریم که لیست و اطلاعات مربوط به آن ها را به تهران ارسال کردیم و علاوه بر این، افرادی که به‌عنوان تیم سفر در استان با ما جلسه داشتند، به این جمع‌بندی رسیدند که زمینه سفر رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت به استان گلستان فراهم است.

 

استاندار گلستان گفت:برخی از پروژه‌ها و مصوبه‌های گذشته از جمله طرح گردشگری آشوراده، راه‌آهن گرگان ــ مشهد، بندرخشک و بندرچوب، تلاش ویژه‌تر، منابع بیشتر و تزریق امکاناتی را می‌طلبد که باید توسط اعضای هیئت دولت اتفاق بیفتد.

 

وی گفت:دیدار با مردم، علما، نخبگان، فعالان بخش خصوصی، سرمایه‌گذاران و اهالی رسانه استان گلستان از برنامه‌های سفر رئیس جمهور به این استان خواهد بود، همچنین پیگیری مصوبه‌های گذشته هم بخشی از مطالبات استان در این سفر است.

 

هاشمی اضافه کرد:در حوزه وزارت نیرو و راه و شهرسازی پروژه‌های خوبی داریم، همچنین تسهیلاتی که در ۱۸ ماه گذشته در قالب طرح‌های مختلف از جمله اشتغال روستایی، رونق تولید، تسهیلات کمیته امداد امام خمینی(ره)و ستاد اجرایی فرمان امام به بخش خصوصی پرداخت شده، سرانجام خوبی پیدا کرده و منجر به اشتغال شده است.

 

وی درباره مهم‌ترین خواسته‌های مردم و مسئولان گلستان در سفر رئیس جمهور به استان گفت:برای برخی از پروژه‌ها مانند آشوراده که کار را شروع کردیم نیاز به اعتبارات زیرساختی زیاد داریم.در بخش بیمارستانی هم با کمبود تخت مواجه هستیم و حتی برخی از شهرهای استان فاقد بیمارستان هستند.بهره‌برداری از بخش جدید بیمارستان پنجم آذر گرگان و البته کلنگ‌زنی یک پروژه بیمارستانی دیگر، یکی از خواسته‌های ما در این سفر است.

 

استاندار گلستان با ابراز این که سفر رئیس جمهور و اعضای دولت به استان گلستان تا پایان دی‌ماه امسال انجام می‌شود، خاطرنشان کرد:دو روز قبل به ما اعلام کردند که این سفر در دی‌ماه انجام خواهد شد.هفته گذشته و صبح امروز همه گزارش‌های خود را به تهران ارسال کردیم.روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری جلسه‌هایی با اعضای دولت و معاونان رئیس جمهور خواهیم داشت و به‌احتمال زیاد دوشنبه یا سه‌شنبه هفته جاری زمان دقیق این سفر اعلام خواهد شد/مهر

 


http://www.caspiankhabar.com/7338



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96