اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



ساخت بزرگترین پروژه گردشگری شمال کشور با حضور رئیس‌جمهور در گرگان
فرماندار شهرستان گرگان گفت: ساخت بزرگترین پروژه گردشگری شمال کشور با سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیارد تومان همزمان با سفر رئیس جمهور در گرگان آغاز می‌شود.

 فرماندار شهرستان گرگان  گفت:ساخت بزرگترین پروژه  گردشگری  شمال کشور با سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیارد تومان همزمان با سفر رئیس جمهور در گرگان آغاز می‌شود.

به گزارش کاسپین خبر،  ابوالقاسم صفوی  ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به بودجه 65 میلیارد تومانی فرمانداری در سال جاری، اظهارداشت:با منابع دولتی توسعه محقق نمی شود که به همین علت برای جهش در گرگان حداقل 2 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری نیاز است.

 

وی با بیان اینکه برای حضور بخش خصوصی باید زمینه سرمایه‌گذاری را فراهم کرد، افزود:گرگان از نظر گردشگری، دامداری، صیفی‌جات، گیاهان زینتی و غیره ظرفیت بالایی دارد که باید به سمت توسعه آنها حرکت کنیم.

 

صفوی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای تحقق این امر، گفت:فرمانداری مغز متفکر در تحقق توسعه شهرستان است و همه باید توسط این دستگاه سیاست‌گذار هدایت شوند که در فرمانداری سعی کردیم که همین بودجه کمی که در اختیار داریم را جهت‌دار کردیم.

 

وی ادامه داد:سال‌های متمادی هیچ هزینه‌ای در تپه هزارپیچ نشده بود اما امسال برای آبرسانی به این منطقه 1.5 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفتیم و سرمایه گذاری در این منطقه نیازمند داشتن آب شرب بود که این کار انجام شد.

فرماندار گرگان با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری تپه قلعه خندان، تصریح کرد:‌گفته می‌شود در پایین این تپه راهی وجود داشته که به دیوار دفاعی گرگان راه دارد.امسال 100 میلیون تومان برای مطالعات و کاووش در آنجا در نظر گرفتیم و همه مجوزات لازم اخذ و عملیات اجرایی آن توسط میراث فرهنگی آغاز شده است.

 

وی با اشاره به کلنگ‌زنی بزرگترین پروژه گردشگری شمال کشور در گرگان، گفت:امروز مجوز لازم از سوی شهرداری صادر شد و این پروژه با اعتبار 500 میلیارد تومان توسط بخش خصوصی ساخته خواهد شد.

 

صفوی اظهار کرد:این مرکز دارای بخش‌های مختلفی مانند پارک آبی، آکواریوم دریایی، موتلینگ، رستوران، آب‌نماهای روی رودخانه، هایپرهای بزرگ و غیره است.

 

فرماندار گرگان با بیان اینکه این پروژه در سفر رئیس جمهور به گلستان کلنگ‌زنی می‌شود، تاکید کرد:ما در شهر گرگان پروژه‌ها را به صورت متوازن دنبال می‌کنیم و سرمایه‌گذاری‌های زیادی در مناطق شمال گرگان انجام شده و یا در حال انجام است.

 

فرماندار گرگان با اشاره به مذاکرات با مالک بزگترین مجموعه پروتئینی در گرگان، اظهار کرد:این فرد دامداری با ظرفیت 50 تا 100 هزار راسی گوسفند در سال را در جاده آق‌قلا در زمینی به مساحت 32 هکتار احداث خواهد کرد/تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/7337



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96