اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



تخلف یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریالی ۲ واحد فروش خودرو در گلستان
معاون بازرسی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گلستان گفت: ۲ واحد متخلف فروش و خدمات پس از فروش خودروهای سواری و کشاورزی در مرکز استان گلستان، یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند.

 معاون بازرسی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گلستان  گفت:۲ واحد م تخلف  فروش و خدمات پس از فروش خودروهای سواری و کشاورزی در مرکز استان گلستان، یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند.

به گزارش کاسپین خبر،  علی اصغر اصغری  اظهارداشت:بر اساس شکایت تعدادی از شهروندان به ستاد خبری سازمان صنعت،معدن وتجارت استان گلستان مبنی بر تخلف برخی از نمایندگی‌های فروش و خدمات پس از فروش خودروهای سواری و کشاورزی در شهرستان گرگان، بازرسی از این مراکز در دستور کار بازرسان این سازمان قرار گرفت.

 

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گلستان افزود:چندی پیش و با ارائه شکایت کتبی چند نفر از شهروندان علیه این نمایندگی‌ها مبنی بر بروز تخلفات عدم اجرای تعهدات در فروش و تقلب در ارائه خدمات چندین دستگاه تراکتور و خودروی سواری، بررسی‌های مقدماتی از روند فعالیت‌ها و ارائه خدمات پس ازفروش این نمایندگی‌ها انجام شد.

 

وی افزود:در بررسی‌های انجام شده از این واحدها در راستای تعهدات نمایندگی‌ها و قوانین نظام صنفی برابر ماده 19 قانون سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان تخلفات تقلب در ارائه خدمات و عدم اجرای تعهدات در فروش خودرو به شاکیان محرز و پروند تخلف این 2 واحد متخلف به ارزش ریالی یک میلیارد و 600 میلیون ریال تشکیل و برای صدور رای نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گلستان همچنین با تاکید بر حساسیت شرایط کنونی بازار از همه نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش خودروها خواست تا با رعایت چهارچوب قوانین و مقررات مصوب، حاشیه سود قانونی و قوانین مربوط به فروش و خدمات پس از فروش خودرو را رعایت کرده و در ارائه خدمات مفید و به موقع به مشتریان کوشا باشند.

 

وی از همه شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف احتمالی ضمن جمع‌آوری مستندات کافی مورد را سریع از طریق سامانه 124 به بازرسان این سازمان اطلاع دهند تا در کمترین زمان مورد رسیدگی قرار گیرد/تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/7334



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96