اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



جانشین فرمانده انتظامی گلستان خبر داد:

دستگیری سارقی با ۲۳ فقره سرقت منزل در گلستان
جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان از دستگیری سارق سابقه دار و اعتراف وی به ۲۳ فقره سرقت منزل در علی آبادکتول خبر داد.

 جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان  از دستگیری  سارق  سابقه دار و اعتراف وی به ۲۳ فقره  سرقت  منزل در علی آبادکتول خبر داد.

 

به گزارش کاسپین خبر،  سرهنگ مسعود فروزان  اظهار کرد:در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در علی آباد کتول و با توجه به حساسیت موضوع، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

 

وی ادامه داد:در این راستا پس از بررسی شیوه و شگرد سرقت ها مشخص شد، همه سرقت ها توسط یک نفر صورت گرفته است که با انجام یکسری اقدامات فنی و تخصصی مأموران به سرنخ هایی از سارق پی بردند.

 

این مقام انتظامی گلستان تصریح کرد:سرانجام با اشراف اطلاعاتی ماموران، سارق سابقه دار که ساکن شهرستان آزادشهر بود شناسایی و پس از اخذ نیابت قضائی، در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.

 

فروزان افزود:متهم که دارای اعتیاد شدید به موادمخدر است، در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با اسناد و مدارک پلیس، به ۲۳ فقره سرقت منزل در علی آبادکتول اعتراف کرد.

 

جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به معرفی سارق به مراجع قضائی، گفت:عدم استفاده از تجهیزات ایمنی و بازدارنده عامل مهمی در وقوع سرقت منزل است.از این رو، شهروندان می توانند با عمل به توصیه های پلیس نقش مهمی در پیشگیری از اینگونه جرایم داشته باشند/مهر


http://www.caspiankhabar.com/7333



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96