اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



تربتی‌نژاد در گفت و گو با کاسپین‌خبر:

نطق اعتراضی نماینده گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی/ تربتی‌نژاد: دائم می‌گوییم پول نیست ولی برخی‌ها میلیاردی بودجه می‌گیرند
نماینده گرگان و آق‌قلا در مجلس امروز به بودجه میلیاردی برخی دستگاه‌ها که گزارشی هم ارائه نمی‌دهند به شدت اعتراض کرده. داستان چیست؟

 نماینده گرگان و آق‌قلا درمجلس امروز بهبودجه میلیاردی برخی دستگاه‌ها که گزارشی هم ارائه نمی‌دهند به شدت اعتراض کرده.داستان چیست؟

نورمحمد تربتی‌نژاد نماینده گرگان و آق‌قلا در مجلس در گفت و گو با کاسپین‌خبر:

امروز در مجلس نطق‌میان دستور داشتم که ترجیح دادم به مسائلی مانند گرانی سرسام‌آور، تهدیدات امنیت غذایی، حادثه تلخ آتش‌سوزی زاهدان و بررسی‌اش در گلستان، خشک شدن خلیج گرگان، پروژه‌های بر زمین مانده و...اختصاص دهم.

متاسفانه در روزهای اخیر چند کودک معصوم در آتش سوزی یک پیش دبستانی در زاهدان سوختند، چرا عادت کرده ایم که دائما اتفاقی بیفتد و بعد عزاداری کنیم؟

هم اکنون در استان گلستان حدود 300 کلاس درس با بخاری نفتی و گازی گرم می شوند و بدون شک در سایر استان ها هم اوضاع بهتر از این نیست.مسئولان می‌گویند پول نداریم!

در حالی‌که دستگاه‌ها و نهادهایی هستند که سالانه میلیاردها تومان بودجه را بدون هیچ گزارشی هزینه می کنند، اما برای حفظ جان فرزندان معصوم این مرز و بوم می گوییم پول نداریم.

همین امروز متأسفانه 9 دانشجوی کشورمان در تهران در حادثه واژگونی اتوبوس کشته شدند.مجلس باید حتما از منظر نظارتی به این مسائل ورود کند.اما چه‌قدر باید نگران وقایع این‌چنینی در گلستان باشیم؟


http://www.caspiankhabar.com/7289



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96