اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



اختصاصی کاسپین خبر

دو خبر پر حاشیه برای مدیریت شهری گرگان؛ صحبت‌های اعتراضی معاون عمرانی استاندار در صحن شورا و حضور پرتعداد مسئولان در مراسم افتتاحیه میدان دانشجو
حضور معاون عمرانی استاندار گلستان در جلسه شورای شهر و صحبت‌های وی در خصوص حاشیه‌های سفر به چین از سوی برخی توهین‌آمیز خوانده شده است.

حضور معاون عمرانی استاندار گلستان در جلسه شورای شهر و صحبت‌های وی در خصوص حاشیه‌های سفر به چین از سوی برخی توهین‌آمیز خوانده شده است.

 

🔶 سعید رحیمی عضو شورای شهر گرگان که جلسه را به نشانه اعتراض ترک کرد در همین رابطه به کاسپین‌خبر گفت:

 

🔹آقای غراوی گفتند من فکر می‌کردم اعضای شورا و مردم گرگان افراد مترقی و بلندنظری هستند.این صحبت‌ها به نظر من توهین‌آمیز بود.

 

🔹من همان موقع می‌خواستم به اظهارات ایشان پاسخ بدهم اما با یکی از اعضا مشورت کردم و خواستم حرمت مهمان را نگه دارم.

 

🔹فکر می‌کنم مخاطب بخش زیادی از صحبت‌های ایشان من بودم که به دلیل هزینه‌های سفر و شرایط اقتصادی مردم از رفتن به چین انصراف دادم.

 

🔹من به خاطر اینکه ایشان مهمان بودند صبر و وقتی صحبت‌هایشان تمام شد جلسه را به نشان اعتراض ترک کردم.

 

🔶علی‌اصغر یوسفی رییس شورای شهر گرگان در گفت و گو با کاسپین‌خبر:

 

🔹کاش رسانه‌های ما به جای اینکه اینقدر به حاشیه‌ها توجه کنند به اصل موضوع بپردازند.آقای غراوی به خوبی دستاوردهای سفر به چین را تشریح کرد اما کمتر رسانه‌ای به آن پرداخت.

 

🔹اگر شما فایل کامل صحبت‌های ایشان را از روابط عمومی بگیرید و بشنوید حتما برداشت توهین‌آمیز بودن آن را نخواهید داشت.

 

🔹صحبت ایشان قبل و بعد داشت و کسانی که می‌خواهند در این باره مطلب بنویسند باید آن را کامل بشنوند.

 

🔶امروز میدان دانشجو گرگان نیز افتتاح شد.اما حضور پر تعداد مسئولان شهری در مراسم افتتاحیه این میدان منجر به حواشی زیادی شد تا جایی که حتی یک کانال ضدانقلاب هم به آن پرداخت.

 

🔶یوسفی رییس شورای شهر گرگان در این رابطه نیز به کاسپین‌خبر گفت:

 

🔶آن میدان جزو پروژه‌های مهم بود.اولا در یک مسیر پر خطر و پر تصادف این پروژه ساخته شد.ثانیاً برای تملک زمین‌ها و ساخت میدان دو میلیارد تومان بودجه صرف شد.اما متاسفانه باز هم برخی رسانه‌ها به این پروژه مهم و اثر آن بر ترافیک منطقه نپرداختند و حواشی را مورد توجه قرار دادند.

 

🔶برخی نوشته‌اند چرا من به جای حضور در مراسم افتتاحیه، در برنامه هفته پژوهش و شهر هوشمند حضور نداشتم.اصلا هیچ کس برای حضور من در آن برنامه با من هماهنگ نکرده بود.فقط شب قبل به من زنگ زدند و گفتند اسم شما را در فهرست مهمانان آورده‌ایم بدون اینکه اصلا با من هماهنگ کنند.من هم گفتم که برنامه‌هایم را از قبل مدون کرده‌ام و فرصت حضور در برنامه دیگری نیست.اما بدون اینکه از من بپرسند مطلب می‌نویسند.

 

🔹اینکه کانال ضدانقلاب آمدنیوز علیه این پروژه حاشیه‌سازی می‌کند عجیب نیست.از ضد انقلاب انتظار نمی‌رود که از ما تعریف و تمجید کند.آن‌ها هیچوقت به اهمیت پروژه‌های اینچنینی نمی‌پردازند.


http://www.caspiankhabar.com/7258



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96