اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



تعزیرات در کجای موضوع گرانی است؟

واکنش مدیرکل تعزیرات گلستان به اعتراض نماینده ولی‌فقیه در استان + توضیحات بعد از انتشار خبر
گرانی‌های اخیر داد همه را درآورده است و حتی موجب اعتراض شدید نماینده ولی‌فقیه در گلستان به تعزیرات حکومتی شد. آیت‌الله نورمفیدی در خطبه‌های اخیر نماز جمعه گفت: چرا تعزیرات تکانی به خود نمی‌دهد؟

 گرانی ‌های اخیر داد همه را درآورده است و حتی موجب اعتراض شدید نماینده ولی‌فقیه در گلستان به تعزیرات حکومتی شد.آیت‌الله نورمفیدی در خطبه‌های اخیر نماز جمعه گفت:چرا تعزیرات تکانی به خود نمی‌دهد؟

حسین حسن‌پور مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان در گفت و گو با کاسپین‌خبر:

دغدغه حاج‌آقا صحیح است و محترم اما تعزیرات چه کاری از دستش بر می‌آید؟ در واقع تعزیرات در کجای موضوع گرانی است؟

ضابط ما اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت است که متاسفانه منفعل عمل می‌کنند.ما صرفاً در مورد پرونده‌هایی که از ناحیه آن‌ها و مردم به ما می‌رسد حکم صادر می‌کنیم.آن‌ها باید پرونده گرانفروش‌ها را به ما بدهند.

ما گردن گرانفروشان را هم می‌شکنیم.همین امسال بیش از یک تریلیون تومان در گلستان در پرونده‌های گران‌فروشی رای صادر شد.بخش زیادی از آن هم مربوط به بانک‌ها بود.بیش از هشت هزار پرونده داشتیم.

معتقدم بیشتر از آنکه با موضوع گرانفروشی مواجه باشیم با گرانی مواجه هستیم.یعنی عوامل متعدد از جمله سوخت و حمل و نقل و نوسانات دلار و...دست به دست هم داده‌اند.ریشه گرانی هم اصلا در گلستان نیست.در تهران است.

مردم تا صحبت گرانی پیش می‌آید کاسه کوزه‌ها را سر تعزیرات می‌شکنند.ما کجا کم‌کاری کرده‌ایم؟ در کدام وظیفه قانونی خود را ذره‌ای عدول داشته‌ایم؟

***

🔴توضیح مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان درباره مصاحبه با کاسپین‌خبر:

جناب آقای آریان‌نیا، مدیرمسئول محترم پایگاه خبری تحلیلی کاسپین‌خبر؛

باسلام پیرو مذاکره به عمل آمده درخصوص تیتر مصاحبه در کانال آن پایگاه؛ معروض می‌دارد اینجانب هیچ‌گونه واکنش و مقابله‌ای به فرمایشات نماینده محترم ولی فقیه نداشته‌ام و دغدغه وتذکرات معظم‌له همانطوری‌که اشاره کردید به‌حق و به‌جااست.لذاضروری است نسبت به اصلاح تیتر مصاحبه اقدام فرمایید.همچنین میزان صدور رأی در دادگاه بدوی در امسال یک تریلیون و نهصد و هشتاد و چهار میلیارد ریال و تعداد پرونده‌ها شش هزار و نهصد و هفتاد و شش پرونده صحیح است.

🔴توضیحات کاسپین‌خبر:تیتر مصاحبه با مدیرکل محترم تعزیرات گلستان استنباطی و از سوی خود رسانه انتخاب شده است.آمار اعلامی نیز در ابتدا به همان صورتی که گفتند منتشر شد اما بررسی بیشتر توسط ایشان ارسال جوابیه را ضروری کرد که ما نیز بر حسب احترام به مخاطب آن را منتشر کردیم.


http://www.caspiankhabar.com/7257



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96