اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



دبیر مجمع نمایندگان استان در گفت و گو با کاسپین‌خبر تشریح کرد

واقعیت اعطای بیش از شصت و شش میلیارد تومان بودجه به نمایندگان گلستان چیست؟/ پانزده میلیارد تومان به راه‌آهن گرگان مشهد اختصاص دادیم
نه میلیارد و پانصد میلیون تومان در اختیار هر یک از نماینده‌های گلستان قرار گرفت. جزئیات این پول و نحوه خرج‌کردش چیست؟

 نه میلیارد و پانصد میلیون تومان در اختیار هر یک از نماینده‌های گلستان قرار گرفت.جزئیات این پول و نحوه خرج‌کردش چیست؟

شهرام کوسه‌غراوی دبیر مجمع نمایندگان گلستان در گفت و گو با کاسپین‌خبر:

موضوع اصلا این طور که منعکس شد نیست.هنگام بررسی بودجه در طرح‌های ملی در استان‌ها ممکن است مبلغی در نهایت اضافه بیاید که در سال‌های قبل به ارقام اضافه می‌شد.اما در بودجه سال نود و هفت مقرر شد که این رقم بین نمایندگان تقسیم شود.

این پول صرفا قرار است در طرح‌های استانی دارای ردیف بودجه ملی خرج شود.یعنی این طور نیست من نماینده بتوانم آن را بگیرم و ببرم در فلان روستا، فلان پروژه را اجرا کنم.

تا الان ریالی از این پول تخصیص نیافته است.تنها کاری که کرده‌ایم این بوده است که هر کدام عددی را به بودجه طرح‌های استانی دارای ردیف ملی اضافه کرده و برای وزارتخانه متبوع فرستادیم.مانند پانزده میلیارد تومان به راه‌آهن گرگان به مشهد.اما همه چیز روی کاغذ است.

برای این ارقام هر اتفاقی ممکن است بیفتد.مثلا دولت امسال اصلا به فلان طرح بودجه‌ای اختصاص ندهد و در نتیجه عدد در نظر گرفته شده از سوی ما نیز از بین برود.

(در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است دولت بودجه تخصیصی خودش را بعد از اینکه دید شما هم رقمی برای آن طرح در نظر گرفتید کم کند؟)هیچ چیز بعید نیست.


http://www.caspiankhabar.com/7256



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96