اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



سارق سابقه‌دار موبایل در گلستان دستگیر شد
فرمانده انتظامی استان گلستان از دستگیری سارق سابقه‌دار و اعتراف وی به ۴۰ فقره سرقت موبایل در استان گلستان و استان‌های اطراف خبر داد.

فرمانده انتظامی استان گلستان از دستگیری سارق سابقه‌دار و اعتراف وی به ۴۰ فقره  سرقت   موبایل  در استان گلستان و استان‌های اطراف خبر داد.

 

به گزارش کاسپین خبر، سردار علی اکبر جاویدان سرقت را زیرمجموعه امنیت عمومی دانست و اظهار داشت:سرقت، از جمله جرائمی است که احساس امنیت را خدشه‌دار کرده و پلیس برای مقابله با سارقان همه توان خود را به کار می‌گیرد.

 

وی اظهار داشت:در همین راستا و پس از وقوع چندین فقره سرقت موبایل در شهرهای گرگان، گنبدکاووس و استان‌های همجوار، ماموران پلیس آگاهی گنبدکاووس، شناسایی و دستگیری سارق را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

 

فرمانده انتظامی گلستان ادامه داد:پس از بررسی شیوه و شگردهای سرقت و انجام یک سری اقدامات تخصصی، سرانجام ماموران به سرنخ‌هایی از این سارق سابقه‌دار رسیدند.

 

سردار جاویدان تصریح کرد:با اشراف اطلاعاتی و اطمینان از حضور متهم در مخفیگاهش، ماموران طی هماهنگی با مقام قضائی موفق شدند در یک عملیات موفقیت‌آمیز وی را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کنند.

 

این مقام ارشد انتظامی گفت:متهم در تحقیقات اولیه منکر هرگونه بزه ارتکابی شده که پس از مشاهده مستندات پلیس، چاره ای جز اعتراف نداشته و به 40 فقره سرقت موبایل اعتراف کرد.

 

فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد:تعامل و همکاری مردم، عامل بسیار مهمی در پیشگیری از وقوع جرایم خصوصا سرقت بوده و شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند/تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/7112



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96