اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



با عملیات ضربتی پلیس

آدم‌ربایی در گنبدکاووس در کمتر از یک ساعت خنثی شد/ اختلاف مالی در موضوع مرتبط با مواد مخدر انگیزه آدم‌ربایی
با عملیات ضربتی پلیس، آدم‌ربایی در گنبدگاووس در کمتر از یک ساعت خنثی و فرد آدم ربا دستگیر و قربانی این موضوع نیز سالم رهاسازی شد.

با عملیات ضربتی پلیس، آدم‌ربایی در گنبدگاووس در کمتر از یک ساعت خنثی و فرد آدم ربا دستگیر و قربانی این موضوع نیز سالم رهاسازی شد.

 

به گزارش کاسپین خبر، شامگاه گذشته فردی از شهرستان گنبدکاووس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 استان گلستان تماس گرفته و خبر از وقوع یک آدم‌ربایی در این شهرستان داد.

 

در ادامه بلافاصله مرکز پلیس 110 شهرستان با اعلام موضوع به نزدیک‌ترین گشت پلیس در محل اعلام شده، موضوع به فرمانده انتظامی شهرستان اطلاع‌رسانی شد که متعاقب آن دستور اجرای طرح ضربتی شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان صادر شد.

 

بلافاله تمامی گشت‌های انتظامی و آگاهی شهرستان در حالت آماده‌باش درآمده و با افزایش گشت‌های پلیسی در اطراف محل مورد نظر، اقدامات انتظامی و اطلاعاتی برای شناسایی فرد یا افراد مورد نظر آغاز شد.

 

همزمان دادستانی شهرستان نیز در جریان موضوع قرار گرفت که دستور شناسایی و دستگیری مجرمان صادر شد و در این راستا تیم‌های اطلاعاتی پلیس نیز وارد عمل شدند.

 

تحقیقات محلی پلیس نشان داد فردی به همراه چند نفر از دوستانش با خودروی پراید در یکی از خیابان‌های گنبدکاووس با ایجاد تصادف ساختگی با خودروی زانتیا، راننده خودروی زانتیا را روبوده و به محلی نامشخص منتقل کردند.

 

اقدامات گسترده تحقیقاتی و اطلاعاتی پلیس تا آنجا پیش رفت که فرد آدم‌ربا که یکی از افراد سابقه‌دار و شرور منطقه است شناسایی شد و اقدامات بعدی برای شناسایی مخفیگاه وی آغاز شد.

 

اقدامات ضربتی و فوریتی پلیس باعث شد مخفیگاه فرد آدم‌ربا در کمتر از یک ساعت شناسایی و عملیات دستگیری وی آغاز شود.

 

 جانشین فرمانده انتظامی گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان، اظهار کرد:پس از هماهنگی با مرجع قضایی، ماموران انتظامی شهرستان در یک اقدام ضربتی متهم را دستگیر و فرد گروگان گرفته شده نیز در این عملیات سالم رهاسازی شد.

 

علی فروزان‌نیا خاطرنشان کرد:متهم از افراد شرور و از اراذل و اوباش منطقه و از زندانیان رای باز بوده که دست به این اقدام مجرمانه زد.

 

گفتنی است، بر اساس تحقیقات پلیس مشخص شد انگیزه متهم از ارتکاب به این عمل مجرمانه به دلیل اختلافات مالی با فرد ربوده شده به دلیل مسائل مرتبط با موضوع مواد مخدر بوده است/فارس


http://www.caspiankhabar.com/7081



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96