اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس اورژانس شهرستان گنبدکاووس گفت:

۳ مصدوم بر اثر انفجار تانکر قیر در گنبدکاووس
رئیس اورژانس شهرستان گنبدکاووس گفت: صبح امروز ۳ کارگر کارخانه‌ای در شهرک صنعتی بر اثر انفجار تانکر قیر دچار سوختگی می‌شوند و با توجه به جراحات شدید ۲ مصدوم به بیمارستان ۵ آذر گرگان منتقل شدند.

 رئیس اورژانس شهرستان گنبدکاووس گفت:صبح امروز ۳ کارگر کارخانه‌ای در شهرک صنعتی بر اثر انفجار تانکر قیر دچار سوختگی می‌شوند و با توجه به جراحات شدید ۲ مصدوم به بیمارستان ۵ آذر گرگان منتقل شدند.

به گزارش کاسپین خبر، مجید ایگدری با تائید خبر انفجار تانکر قیر در شهرستان گنبد اظهار داشت:تانکر حامل قیر در یک کارخانه واقع در شهرک صنعتی گنبدکاووس دچار مشکل می‌شود که 2 کارگر برای رفع مشکل داخل تانکر رفته و با جوشکاری درصدد رفع مشکل بر می‌آیند.

 

وی افزود:متاسفانه براثر گرمای تولید شده در جوشکاری، و وجود مواد اشتعال زا و نشت گاز،تانکر منفجر و افراد داخل آن دچار سوختگی شدید می‌شوند.

 

رئیس اورژانس گنبدکاووس اظهار داشت:کارگر و همکار دیگر این افراد برای نجات جان دوستان خود وارد تانکر می‌شود که خوشبختانه دچار سوختگی 10 درصد شده و از بیمارستان مرخص می‌شود.

 

وی ادامه داد:در تماس تلفنی با اورژانس، 2 آمبولانس به محل حادثه اعزام شده و مصدومان را به بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس منتقل می شوند.

 

ایگدری گفت:2 مصدوم از 3 مصدوم حادثه با حدود 30 سال سن دچار سوختگی با 90 و 70 درصد می شوند که برای مداوای بهتر و تحت نظر پزشکان متخصص عصر امروز به بیمارستان 5 آذر گرگان بخش سوختگی اعزام شدند/تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/7049



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96