اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



معاون میراث فرهنگی گلستان خبر داد:

جلوگیری از فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری متخلف در گلستان
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان از تعلیق و لغو مجوز بند (ب) سه شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری خبر داد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان از تعلیق و لغو مجوز بند(ب)سه شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری خبر داد.

به گزارش کاسپین خبر، احمد  تجری  اظهار کرد:بنا به رأی اعضای کمیسیون فنی نظارت بر  دفاتر خدمات مسافرتی  و گردشگری استان گلستان در ششمین جلسه سال ۹۷، مجوز بند(ب)دو شرکت خدمات مسافرتی به حالت تعلیق در آمد و مجوز بند(ب)، یک شرکت خدمات مسافرتی لغو شد.

 

وی افزود:در ماده ۱۹ آیین‌نامه نظارت بر تأسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی مصوب هیئت‌وزیران دفاتر تعلیق شده موظف هستند در زمان تعلیق از قبول تعهدات جدید خودداری کنند و طبق دستورالعمل‌های مراجع ذی‌ربط به تعهدات قبلی عمل کنند و در صورت عدم رعایت مراتب، مجوز دفتر به تشخیص مرجع صدور مجوز لغو می‌شود و شرکت‌های خدمات مسافرتی که مجوز بند(ب)آن‌ها لغو گردیده، دیگر مجاز به ادامه فعالیت در حوزه گردشگری و بند(ب)نیستند.

 

تجری در پایان از کسانی که شکایت یا نارضایتی‌ای نسبت به دفاتر خدمات مسافرتی استان گلستان دارند خواست تا آن را از طریق تلفن یا به‌صورت حضوری و مکتوب به‌منظور رسیدگی اعلام کنند/مهر


http://www.caspiankhabar.com/7043



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96