اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



استاندار گلستان:

 صنایع استان علاقه ای به حمایت از ورزش ندارند
استاندار گلستان گفت: صاحبان صنایع و مراکز تولیدی استان با وجود بر خورداری از معافیت های مالیاتی و حمایت قانون از این سرمایه گذاران، علاقه ای به حمایت مالی از تیم ها و رشته های ورزشی ندارند.

 استاندار گلستان  گفت:صاحبان  صنایع  و مراکز تولیدی استان با وجود بر خورداری از معافیت های مالیاتی و حمایت قانون از این سرمایه گذاران، علاقه ای به حمایت مالی از تیم ها و رشته های  ورزشی  ندارند.

به گزارش کاسپین خبر، سیدمناف هاشمی روز شنبه در نشست صمیمی با جامعه ورزش و جوانان گلستان اظهار داشت:روند حرکت ورزش استان در سال های اخیر مطلوب بوده، اما نبود بودجه کافی موجب تاخیر و طولانی شدن مسیر کسب موفقیت های بیشتر است.

وی بیان کرد:یکی از راه حل های رفع مشکل کمبود بودجه و اعتبارات بخش ورزش، ورود حامیان مالی و استمرار حمایت آنها از تیم ها و هیات ها است که در گلستان رغبت و تمایلی از طرف صنایع و کارخانه ها مشاهده نمی شود.

استاندار گلستان افزود:ورزش این استان در سال های اخیر و با اجرای طرح های بلند مدت و زیربنایی مانند المپیاد ورزش و طرح روستا قهرمان، فراتر از شاخص های تعریف شده حرکتی شتابان به سمت پیشرفت دارد که نتایج آن کسب مدال های فراوان در رویدادهای اخیر و معرفی ستاره های مدعی برای سال های آینده است.

هاشمی ادامه داد:به دلیل نارسایی های بودجه ای و کمبود اعتبارات، رشته های متعدد ورزشی در زمان اعزام ها و حضور در رویدادهای بزرگ و معتبر دچار چالش می شوند.

وی به موفقیت های ورزش گلستان در سال های اخیر اشاره کرد و گفت:ورود نام گلستان در جمع استان های دارای نماینده در المپیک، افزایش ملی پوشان اعزامی به بازی های آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا و رشد چشمگیر مدال های کسب شده ورزشکاران استان در این رقابت ها در کنار میزبانی های متعدد بین المللی و آسیایی ، گلستان را به یکی از مدعیان در ورزش تبدیل کرد.

هاشمی ادامه داد:فعالیت مداوم و مستمر هیات های ورزشی برای شناسایی چهره های جدید و مستعد با وجود کمبودهای مالی ، یکی از دلایل رونق گرفتن بیشتر ورزش گلستان در سال های اخیر بوده که لازم است با حمایت های بیشتر از این مجموعه ها ، مدال های بیشتری به تالار ورزش استان افزوده شود.

به گزارش ایرنا مدیرکل ورزش و جوانان گلستان هم بر تلاش بیشتر هیات های ورزشی استان برای کسب موفقیت تاکید کرد و گفت:هر چه این تلاش ها مداوم تر ، دارای برنامه و هدفمندتر باشد، شناسایی استعدادها امکان پذیر و روند ورود ورزشکاران استان به تیم های ملی آسان تر خواهد شد.

بهمن طیبی اظهار داشت:برخی از هیات های ورزشی استان فاصله زیادی با استانداردها و انتظارات دارند که باید با کاهش این فاصله ها در رسیدن به افتخارات ورزش استان نقش آفرینی کنند.

وی با اشاره به میزبانی گلستان از رویداد های معتبر، افزود:مردم بیش از همیشه به شور و نشاط و شادی احتیاج دارند که برگزاری مسابقات ورزشی و رونق گرفتن حضور تماشاگران در سالن ها، علاوه بر امکان پذیر کردن رسیدن به این اهداف به کاهش آسیب ها و توسعه سلامت نیز خواهد انجامید.

به گزارش ایرنا ورزشکاران گلستان در هجدهمین دوره بازی های آسیایی در جاکارتا موفق به کسب 3 مدال طلای تیمی در رشته های کبدی مردان، کبدی زنان و والیبال مردان و در سومین دوره بازی های پاراآسیایی در اندونزی 2 مدال طلا در والیبال نشسته مردان و بسکتبال با ویلچر مردان و دو نقره در والیبال نشسته زنان و دومیدانی مردان به دست آوردند/ایرنا


http://www.caspiankhabar.com/7042



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96