اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



دادستان مرکز گلستان:

دیوارکشی‌های غیرمجاز در گرگان تخریب شد
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان گفت: ۱۱۳ مورد دیوارکشی غیرمجاز در اراضی زراعی و باغ‌ها حومه شهر گرگان تخریب شد.

 دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان  گفت:۱۱۳ مورد  دیوارکشی غیرمجاز  در  اراضی زراعی  و باغ‌ها حومه شهر گرگان  تخریب  شد.

به گزارش کاسپین خبر و به نقل از روابط عمومی دادستانی عمومی و انقلاب مرکز گلستان، حجت‌الاسلام سیدرضا حسینی اظهار داشت:با حضور نماینده دادستان مرکز استان گلستان و در راستای اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها، تعداد 113 مورد دیوارکشی غیرمجاز در اراضی زراعی مناطق قلعه حسن، انتهای کوی طبیعت و انتهای آپادانای 10 تخریب و 51 هزار و 810 مترمربع اراضی کشاورزی آزاد شد.

 

وی افزود:قانون‌گذار به منظور حفظ زمین‌های زراعی و جلوگیری از تغییر کاربری آن‌ها، هرگونه دیوارکشی و تفکیک را ممنوع و به امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی این اختیار را داده که بدون رأی دادگاه و با حضور نماینده دادستان و نیروی انتظامی نسبت به تخریب این ساخت و سازها اقدام کند.

 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان اظهار کرد:حفظ زمین‌های کشاورزی از آن جهت اهمیت دارد که ضامن خودکفایی ما در تأمین نیاز اولیه انسان، یعنی غذا است و چنانچه در غذای خود نیز محتاج بیگانگان شویم، استقلال سیاسی و غیره نیز نخواهیم داشت و هرچیزی که دشمنان و بیگانگان بخواهند بر ما تحمیل می‌کنند.

 

‌حسینی از دستگاه‌های متولی امر کشاورزی خواست با رفع مشکلات کشاورزان و اهتمام بیشتر به موضوعات بیمه محصولات کشاورزی، آبیاری مکانیزه، خرید تضمینی، مشاوره های تخصصی و غیره، زمینه‌های گرایش کشاورزان به فروش زمین‌های کشاورزی و رو آوردن به دیگر فعالیت‌های اقتصادی را از بین ببرند/تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/7036



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96