اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



دبیر هیات والیبال استان:

2 والیبالیست گلستانی به مسابقات قهرمانی جهان دعوت شدند
کادر فنی تیم ملی والیبال ایران 'فرهاد قائمی و صابر کاظمی' از والیبالیست های گلستانی را به اردوی آماده سازی تیم برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان در وارنا بلغارستان دعوت کرد.

گرگان–ایرنا-کادر فنی تیم ملی  والیبال  ایران' فرهاد قائمی  و  صابر کاظمی 'از والیبالیست های گلستانی را به اردوی آماده سازی تیم برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان در وارنا بلغارستان دعوت کرد.

به گزارش کاسپین خبر، دبیر هییت والیبال استان گلستان روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت:طبق نظر سرمربی تیم ملی(ایگور کولاکویچ)، این دو والیبالیست قبل از حضور در مسابقات جهانی بلغارستان همراه تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران در تورنمنت اسلوانی شرکت می کنند.

این تورنمنت از15 تا 17 شهریور با حضور تیم هایی چون کانادا، آمریکا و تیم ملی اسلوانی(میزبان)برگزار می شود.

حسین مقدم راد همچنین به مسابقات والیبال سالنی قهرمانی امیدهای کشور در مشهد اشاره کرد و افزود:تیم منتخب گلستان در گروه الف این رقابت ها با تیم های خراسان رضوی، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و توابع تهران همگروه بود که به ترتیب با نتیجه مشابه 3بر1 آذربایجان شرقی ،خراسان رضوی و سه بر صفر آذربایجان غربی و توابع تهران را شکست داد و به عنوان تیم نخست گروه به مرحله بعد صعود کرد و امروز چهارشنبه به مصاف گیلان می رود.

به گفته وی، این مسابقات از 9شهریور و با حضور ده تیم در دو گروه 5تیمی در حال برگزاری است.

هدایت تیم امید استان گلستان را منصور جزیده و عبدالله آذر برعهده دارند.

گلستان از قطب های والیبال ساحلی و سالنی ایران محسوب می شود.


http://www.caspiankhabar.com/7005



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96