اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل سیاسی استانداری:

31 حزب و تشکل سیاسی در گلستان فعال است
مدیرکل دفتر سیاسی استانداری گلستان گفت: 31 حزب و تشکیل سیاسی در استان دارای پایگاه و جایگاه ثابت هستند.

مدیرکل دفتر سیاسی  استانداری گلستان  گفت:31 حزب و تشکیل سیاسی در استان دارای پایگاه و جایگاه ثابت بوده و دولت ازهمه توان و ظرفیت برای حمایت از فعالیت این گروه ها در چارچوب قانون استفاده خواهد کرد.

به گزارش کاسپین خبر ،  احسان مکتبی  روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:بخش عمده این احزاب، اصلاح طلبان هستند که امیدواریم فراهم شدن شرایط فعالیت سیاسی، گروه های اصولگرا را هم به فعال شدن بیشتر و تاثیر گذار در سرنوشت استان وادار کند.

وی با اشاره به برنامه گشایش خانه احزاب گلستان در هفته جاری بیان کرد:فضای سیاسی استان برای مشارکت قانونمند همه احزاب اصولگرا و اصلاح طلب در مسیر تحقق مطالبات مردم آماده است. 

مدیرکل دفتر سیاسی استانداری گلستان افزود:یکی از کارکردهای اصلی احزاب رساندن صدای مردم و بیان مشکلات ریشه ای جامعه به گوش مسوولان و یافتن راهکار مناسب برای حل آن است. 

وی بیان کرد:در جامعه مدرن احزاب به نمایندگی از مردم و با تبدیل شدن به صدای وجدان عمومی فریاد مطالبه گرانه سرمی دهند و می توانند با توجه به دسترسی آسان تر به مسوولان نقش ماندگار و تاثیری عمیق در فرآیند رسیدن به توسعه پایدار از خود به جای بگذارند. 

مکتبی اضافه کرد:احزاب و گروه های سیاسی گلستان از مدت ها قبل و با رویکرد گفتگو محورانه دولت تدبیر و امید ، مطالبات و نیازهای خود را در نشست های متعدد و مستمر به گوش مسوولان می رسانند که ادامه این روند می تواند به نتایج مثبت و ماندگاری در مسیر رسیدن استان به پیشرفت بیشتر ختم شود. 

وی بیان کرد:احزاب استان با وجود تفاوت های آشکار در تفکر، نشست های متعددی با یکدیگر برگزار کرده و در موضوع لزوم کمک به مدیران برای رسیدن به توسعه پایدار اتفاق نظر دارند. 

به گفته وی، اگر این گفتگوها استمرار داشته باشد، می توان به گذر احزاب گلستان از مباحث جاری روزمره و حرکت به سمت مطالبه گری نیازهای مردم بیش ازهمیشه امیدوار بود. 

مدیرکل دفتر سیاسی استانداری گلستان ادامه داد:برخی از احزاب و تشکل های استان در حال کادرسازی و تربیت نیروهای توانمند هستند که اگر همه گروه های سیاسی این گونه برنامه های زیربنایی را در دستور کار قرار دهند، امیدواری به تاثیرگذاری احزاب و همچنین استفاده از پتانسیل گروه های سیاسی در توسعه استان افزایش خواهد یافت. 
 


http://www.caspiankhabar.com/7002



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96