اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



معاون آموزش و پرورش گلستان خبرداد

آغاز توزیع بیش از ۳ میلیون جلد کتاب درسی در گلستان 
گرگان- معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش گلستان از آغاز توزیع سه میلیون و ۵۰۰ جلد کتاب درسی در گلستان خبر داد.

گرگان-معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی  آموزش و پرورش گلستان  از آغاز توزیع سه میلیون و ۵۰۰ جلد کتاب درسی در گلستان خبر داد.

به گزارش کاسپین‌خبر، قدرت الله نظری، صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد:توزیع کتاب از طریق سامانه برای دانش آموزان ابتدایی در پایه ششم و دانش آموزان فنی و حرفه ای و کار دانش صورت می گیرد.

وی ادامه داد:در حال حاضر چهار ماه از زمان ثبت در سامانه و سفارش کتاب درسی می گذرد، اولیا و مدیران مدارس به شکل گروهی، همچنان نسبت به ثبت نام در سامانه اقدام می کنند.

نظری افزود:در سطح کشور ۱۴۰ میلیون جلد کتاب درسی وجود دارد که سهم گلستان از این مقدار سه میلیون و ۵۰۰ جلد است.

وی با بیان این که بیش از هزار و ۲۰۰ عنوان کتاب درسی در سطح کشور آماده شده است، گفت:تمامی کتاب ها با عناوین مختلف در بخش ثبت سامانه ای به شهرستان ها تحویل داده شده و از اول مهرماه از طریق مدارس در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.

۳ عنوان کتاب درسی دوازدهم از مرکز نشر تحویل داده نشده است

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش گلستان گفت:در پایه دوازدهم،‌همه عناوین به جز سه عنوان هنوز از مرکز نشر  کتب درسی  به ما تحویل داده نشده است اما در آینده نزدیک تحویل داده خواهد شد و آن را در اختیار دانش آموزان قرار می دهیم.

نظری در رابطه با قیمت کتاب درسی گفت:امسال برنامه داریم که کتب با قیمت پشت جلد به فروش برسد و حتی از منگنه کردن کتاب در مدارس و شهرستان ها جلوگیری شود و این کار توسط خانواده ها صورت گیرد.

وی تصریح کرد:دانش آموزان پایه اول ابتدایی که در مرحله اول سنجش حضور نداشتند می توانند در مرحله دوم که ۱۵ شهریور ماه آغاز می شود، شرکت کنند.

نظری گفت:دانش آموزان بعد از انجام سنجش در سامانه«سناد»ثبت می شوند و کتب درسی دانش آموزی براساس سامانه سناد سفارش داده می شود.

وی خاطرنشان کرد:دانش آموزان متوسطه اول پایه هفتم و متوسطه دوم پایه دهم برای تحویل کتب درسی باید در سامانه ثبت نام کنند./مهر


http://www.caspiankhabar.com/7000



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96