اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:

بیست و نهمین جشنواره تئاتر گلستان آغاز به کار کرد
گرگان- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از آغاز بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان خبر داد و گفت: در نخستین روز جشنواره سه نمایش اجرا شد.

گرگان-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از آغاز بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان خبر داد و گفت:در نخستین روز جشنواره سه نمایش اجرا شد.

به گزارش کاسپین‌خبر  عادله کشمیری  در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد:نمایش«گلماه»به نویسندگی روح اله نوری و کارگردانی میلاد گیلانی،«باغ وحش جهانی»به نویسندگی بهمن ولیان و کارگردانی راحیل کریمی و«امیرکبیر ۲۰۱۸»برداشت آزاد از نمایش شهر غصه و کارگردانی رهبان مسلمی عقیلی و رضا پورتراب زاده در نخستین روز جشنواره به روی صحنه رفت.

وی ادامه داد:نمایش«دشمن خدا»به نویسندگی و کارگردانی عماد رجبلو،«مِرِجن»به نویسندگی بهرام محمد ایری و کارگردانی رسول اونق و شهروز ایری و«جای امن»به نویسندگی و کارگردانی ابوالقاسم مهدوی در دومین روز از جشنواره اجرا می شود.

این مسئول گلستانی با بیان این که نمایش ها ساعت ۱۵، ۱۹:۳۰ و ۲۱ در تالار فخرالدین اسعد گرگانی اجرا می شود، افزود:جلسات نقد بررسی آثار راه یافته به جشنواره در دو نوبت صبح و عصر در سالن هنر تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می شود.

وی در ادامه از ارسال ۱۷ اثر به دبیرخانه جشنواره خبر داد و گفت:این آثار از گرگان، گنبد، آزادشهر، کردکوی، آق قلا، بندرترکمن و بندرگز به دبیرخانه جشنواره رسید که ۶ اثر به بخش رقابتی راه یافت.

به گفته مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، آثاری که در جشنواره باهم به رقابت خواهند پرداخت از شهرستان های گرگان، بندرترکمن، گنبد و کردکوی است.

وی با بیان این که برای این دوره از رقابت های جشنواره از داوران خارج استانی استفاده شده، افزود:فارس باقری، محسن قصابیان، غلامرضا حامدی خواه به عنوان داوران آثار راه یافته به جشنواره انتخاب شدند.

کشمیری از محسن حکیمی، صفر روحی و سعید کاظمیان به عنوان داوران بازبینی یاد کرد و گفت:اله قلی نظری هم به عنوان داور ناظر جشنواره انتخاب شده بود.

گفتنی است آئین اختتامیه بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان گلستان عصر پنجشنبه در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می شود.


http://www.caspiankhabar.com/6999



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96