اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



سخنگوی شورای شهر اسلامی گرگان:

7 بازار محلی در چهارشنبه‌بازار گرگان ایجاد می‌شود/ ایجاد آبشار بزرگ در تپه‌های هزارپیچ گرگان
سخنگوی شورای شهر اسلامی شهرستان گرگان از ایجاد هفت بازار محلی در بازارهفتگی چهارشنبه بازار این شهرستان خبر داد.

سخنگوی شورای شهر اسلامی شهرستان گرگان از ایجاد هفت بازار محلی در بازارهفتگی چهارشنبه بازار این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان،  حمیدرضا آقاملایی  صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد:یکی از طرح‌های ما در  شورای شهر گرگان  ایجاد هفت بازار سنتی مختلف در بازار محلی چهارشنبه‌بازار شهرستان گرگان است که به زودی این طرح در بازار هفتگی چهارشنبه بازار گرگان کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی تصریح کرد:در صورتی که طرح ایجاد هفت بازار محلی در هفته بازار گرگان عملیاتی شود قرار است که نخستین بازار به نام«بازار گرگان»باشد که یک بازار یک طبقه با حجره‌های متنوع خواهد بود و به صورت گرگان قدیم ساخته می‌شود.

سخنگوی شورای شهر اسلامی شهرستان گرگان ابراز کرد:قرار است یک آبشار بزرگ در تپه‌های مشرف به بازار هفتگی چهارشنبه‌بازار شهرستان گرگان ایجاد کنیم که مردم شریف گرگان تنها برای خرید به این مکان مراجعه نکنند برای تفرج و استراحت نیز از این مکان بهره‌مند شوند.

آقاملایی خاطرنشان کرد:هفت بازار محلی در چهارشنبه‌بازار گرگان قرار در بازار هفتگی و قسمت اتوبوسرانی که متعلق به شهرداری گرگان است ساخته شود.

سخنگوی شورای شهر اسلامی شهرستان گرگان اظهار کرد:برای ایجاد آبشار بزرگ در تپه‌های هزارپیچ نیاز به جذب سرمایه‌گذار داریم که در این زمینه به ما کمک کند.

وی اذعان کرد:قصد داریم برای ایجاد آبشار بزرگ در تپه‌های هزارپیچ شهرستان گرگان از مغازه‌های تجاری بکاهیم و بتوانیم به مباحث تفریحی بیشتر اضافه کنیم.


http://www.caspiankhabar.com/6996



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96