اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



ساعتی پیش انجام شد

بازديد نماينده رهبری از مناطق سيل‌زده كلاله + تصاوير
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی از رهبر انقلاب، از مناطق سيل‌زده شهرستان كلاله بازديد كرد.

حجت‌الاسلام عبدالحسین معزی  نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران  به نمایندگی از  رهبر انقلاب ، از مناطق سيل‌زده شهرستان كلاله بازديد كرد.

به گزارش کاسپین‌خبر ، حجت‌الاسلام عبدالحسین معزی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر که شامگاه دوشنبه به نمایندگی از سوی مقام معظم رهبری به منظور همدردی با خسارت‌دیدگان، بازدید از مناطق سیل‌زده استان گلستان و بررسی روند امدادرسانی به این استان سفر کرده بود صبح امروز با حضور در شهرستان کلاله از مناطق سیل زده شرق استان گلستان بازدید کرد.

گفتنی است بارش شدید باران و وقوع طوفان در تاریخ 19 و 20 مرداد ماه در شرق استان گلستان علاوه بر خسارت سیلاب به بخش‌های مختلف اعم از کشاورزی، راه، آب، برق، اماکن مسکونی شهری و روستایی گلستان بالغ بر 144 میلیارد تومان به بخش‌های مختلف چهار نفر را به کام مرگ برده است.

روز گذشته نیز محمدباقر نوبخت معاون رئیس‎جمهور برای بازدید از مناطق سیل‎زده در این استان سفر حاضر شد و جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان را برگزار کردند.

قرار است حجت‌الاسلام عبدالحسین معزی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر عصر امروز با حسن صادقلو استاندار گلستان و آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان دیدار کند.


http://www.caspiankhabar.com/6968



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96