اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



اعتبار ویژه طرح جامع سیل گلستان در بودجه سال 97/ پول بیاید مطالبات گندمکاران را پرداخت می‌کنیم
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گفت: سال آینده ردیف بودجه ویژه برای سیل گلستان درنظر می‌گیریم.

 رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی  گفت:سال آینده ردیف بودجه ویژه برای سیل گلستان درنظر می‌گیریم.

به گزارش کاسپین‌خبر ، محمدباقر نوبخت ظهر امروز در جلسه  شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان  اظهار کرد:در چنین زمانی یک رخداد غم‌انگیزی در استان گلستان پیش آمد که سیل خسارت جانی و مالی را برای مردم استان گلستان پدید آورد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خاطرنشان کرد:ممکن است ما نتوانیم بعد از سیل که جاری می‌شود ما نیز اعتبارات جاری کنیم اما در حد توان در کنار مردم خواهیم بود و به طور همزمان مجبور هستیم برای توسعه استان نیز اعتبارات را در نظر بگیریم.

نوبخت بیان کرد:این تخصیص اعتبارات نیازمند یک مدیریت درست است و اگر به گونه‌ای عمل کنیم که پرداخت خسارات در عرصه پیشگیری از بروز خسارت هزینه کنیم کار پسندیده‌تر و بهتری را انجام داده‌ایم و من اعتقاد دارم باید به سمتی پیش برویم که به جای پرداخت خسارت به سمت پیشگیری از بروز خسارت حرکت کنیم.

وی اضافه کرد:بودجه امسال بر اساس نفت 50 دلاری تامین شد اما قیمت نفت به سرعت نزول پیدا کرد و به 43 دلار رسید و جمع دریافتی ما تا پایان سال 309 هزار میلیارد دلار خواهد بود.

وی در خصوص کمبود تخصیص اعتبارات استان گلستان گفت:بله من قبول دارم اما باید ما را نیز درک کنیم.

نوبخت در خصوص  پرداخت پول خرید گندم کشاورزان ، گفت:بیش از 15 هزار و 252 میلیارد تومان فقط برای خرید گندم سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی باید پرداخت کند و من باید دغدغه حقوق کارکنان دولت را هم برطرف کنم و اینگونه نیست که ما انباشتی از منابع داریم تا بتوانیم برای خرید گندم پرداخت کنیم و باید منتظر بمانیم تا پول بیاید.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی تصریح کرد:من به عنوان  سخنگوی دولت  عذرخواهی می‌کنم که سال گذشته با تاخیر پول گندمکاران را دادیم اما آیا کشاورزی وجود دارد که پول وی را نداده باشیم؟

نوبخت با اشاره به برخی انتقادها در خصوص صرفه‌جویی در هزینه‌های جاری کشور، گفت:عمده بودجه جاری کشور برای  آموزش و پرورش ،  بهداشت و درمان ،  نیروهای مسلح  و صندوق‌های بازنشستگی است، شما بگویید من کدام بودجه جاری را مدیریت کنم.

وی تاکید کرد:ما باید برای مدیریت سیل استان گلستان طرح جامع داشته باشیم و قول می‌دهم و متعهد می‌شوم برای بودجه سال 1397 ردیف بودجه ویژه برای طرح جامع سیل گلستان در نظر خواهم گرفت./روابط عمومی استانداری گلستان


http://www.caspiankhabar.com/6965



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96