اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



وعده‌های سید زمان حسینی

بومی‌سازی 75 درصدی تیم بسکتبال شهرداری گرگان/ با سرمربی قبلی تفاوت‌های زیادی دارم
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان یادآور شد که تفاوت‌های زیادی با محمد ایزدپناه سرمربی فصل گذشته شهرداری گرگان دارد.

سرمربی تیم  بسکتبال شهرداری گرگان  با بیان اینکه ۷۵ درصد بازیکنان این تیم در فصل جدید بومی خواهند بود یادآور شد که تفاوت‌های زیادی با  محمد ایزدپناه  سرمربی فصل گذشته شهرداری گرگان دارد.

به گزارش کاسپین‌خبر ،  سید زمان حسینی  اظهار کرد:حدود یک ماه است تمرینات تیم بسکتبال شهرداری گرگان با حضور ۱۴ بازیکن بومی آغاز شده و تا کنون شرایط خوبی داشته‌ایم.

وی افزود:قصدمان این است تا ۷۵ درصد تیم بومی باشند و چند بازیکن غیر بومی در کنار دو بازیکن خارجی جذب کنیم.

حسینی در پاسخ به این سوال که بودجه تیم بسکتبال شهرداری گرگان برای فصل جدید چقدر است، گفت:بودجه اولیه یک میلیارد تومان تعیین شده و در انتظار شهریورماه و جابجایی اعضای شورای شهر گرگان هستیم تا با بودجه متمم بتوانیم بازیکن خارجی جذب کنیم.

وی ادامه داد:خوشبختانه بازیکنان بومی و جوان ما انگیزه زیادی دارند و با اضافه شدن دیگر بازیکنان می‌توانیم بازی‌های خوبی انجام دهیم.

هدف‌مان حضور در جمع هشت تیم برتر است

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با اشاره به هدف این تیم در فصل پیش رو اظهار کرد:اگر لیگ برتر بسکتبال ۱۰ تیمی باشد هدف ما این است که در جمع هشت تیم برتر قرار بگیریم و من خوشبین هستم.

حسینی با بیان اینکه بازیکنان بومی ما ظرفیت بسیار خوبی دارند، خاطرنشان کرد:این بازیکنان در تمرینات از جان و دل مایه می‌گذارند و اگر تیم خوبی ببندیم قول می‌دهم که سالن امام خمینی(ره)گرگان مانند سال‌های گذشته مملو از تماشاگر شود.

وی بیان کرد:یکی از اهداف من به عنوان سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان ایجاد تحول با اسکلت بومی است و از هواداران بسکتبال گرگان می‌خواهم تا در این راه به ما کمک کنند.

فلسفه خودم را در بسکتبال دنبال می‌کنم

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در خصوص تفاوت‌هایش با سرمربی فصل گذشته این تیم، گفت:آقای ایزدپناه استاد ما هستند، ایشان فصل گذشته سرمربی تیم شهرداری گرگان بودند و امسال من سرمربی هستم.

حسینی افزود:من و آقای ایزدپناه با یکدیگر تفاوت‌های زیادی داریم و با دو طرز فکر مختلف هستیم و من فلسفه خودم را در بسکتبال دنبال می‌کنم.

وی تصریح کرد:از تماشاگران می‌خواهم که صبر و تحمل بیشتری داشته باشند، من می‌دانم که آنها با شخص مشکل ندارند و نگران نتایج تیم هستند.

فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور مهرماه آغاز می‌شود./مهر


http://www.caspiankhabar.com/6961



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96