اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



می‌خواستند کارگران را هم در قصور حادثه شریک کنند!

انتقاد نماینده آزادشهر از کم‌کاری برخی مدیران در حادثه معدن زمستان یورت/ ابراهیمی: هنوز گزارش صنعت و معدن گلستان آماده نشده است
نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس گفت: در حادثه معدن آزادشهر قطعا کم‌کاری برخی از مدیران مشهود است.

 نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس  گفت:در  حادثه معدن آزادشهر  قطعا کم‌کاری برخی از مدیران مشهود است و متاسفانه برخی از مدیران پیگیر مقصران یا مقصر حادثه نیستند.

به گزارش کاسپین‌خبر ، علیرضا ابراهیمی ظهر امروز در نشست خبری در شهرداری دلند اظهار داشت:پس از گذشت حدود 2 ماه و نیم از حادثه معدن یورت آزادشهر,هنوز گزارش اداره کل صنعت و معدن و تجارت استان گلستان مبنی بر تحقیقات مقصران آماده نشده,اما گزارش صنعت، معدن و تجارت کشور اعلام شده است.

وی افزود:در حادثه معدن آزادشهر قطعا کم کاری برخی از مدیران مشهود است و برخی از مدیران پیگیر مقصران یا مقصر حادثه نیستند.در کشور قرار بود بخشی از کوتاهی برعهده کارگران ثبت شود که با پافشاری و جدیت مانع از این کار شدیم تا حداقل این افراد به حق و حقوق خود برسند.

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:هنوز در حوزه کارگری مشکلات زیادی وجود دارد و شاهد امضاهای سفید از کارگران و عدم حق شکایت و اعتراض هستیم و این آفت جامعه کارگری است./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/6944



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96