اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



میقانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان

بازگشایی مسیرهای مسدودشده در علی‌آباد کتول/ تعدادی از مردم به اخطارها بی‌توجه هستند
مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای گلستان گفت: بارش شدید باران در مناطق شرق استان موجب آسیب برخی از محورهای علی آباد شده و در حال حاضر تمام مسیرها باز است.

 مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای گلستان  گفت: بارش شدید باران  در مناطق شرق استان موجب آسیب برخی از محورهای علی آباد شده و در حال حاضر تمام مسیرها باز است.

به گزارش کاسپین‌خبر ،  مهدی میقانی  اظهار کرد:شب گذشته در پی بارش شدید باران در مناطق شرق استان گلستان  دهنه زرین گل  و  دهنه محمد آباد کتول  مسدود شد.

وی افزود:به دلیل سیلاب جاری شده و وارد شدن سنگ و رسوبات فراوان به درون جاده ها، محورهای ارتباطی دهنه محمد آباد و زرین گل علی آباد با روستاهای اطراف خود دچار آسیب شد اما در حال حاضر با تلاش نیروهای راهداری، پلیس راه و هلال احمر مسیرها  بازگشایی  شده است.

میقانی اظهار کرد:علی رغم توصیه ها و اخطاریه های اداره کل هواشناسی، پلیس راه و راهداری اما باز هم شاهد حضور مردم در تفرجگاه زرین گل هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای گلستان تصریح کرد:بیشترین خسارت ها مربوط به محور زرین گل و محمد آباد بوده و کارشناسان در حال بررسی فنی هستند.

لازم به ذکر است بر اساس الگوهای پیش یابی هواشناسی انتظار می رود این سامانه ناپایدار تا اواخر وقت امروز(جمعه)در سطح استان فعال باشد و باعث رگبار، رعد و برق و همچنین وزش باد شدید در برخی از مناطق استان شود./مهر


http://www.caspiankhabar.com/6939



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96