اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



وقوع آتش‌سوزی در منطقه «چهارکوه» کردکوی/ 5 هزار متر مربع از جنگل طعمه حریق شد + تصویر
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کردکوی از وقوع آتش‌سوزی در منطقه «چهارکوه» کردکوی خبر داد.

رئیس اداره  منابع طبیعی و آبخیزداری کردکوی  از وقوع آتش‌سوزی در منطقه«چهارکوه»کردکوی خبر داد و گفت:تاکنون 5 هزار متر مربع از جنگل طعمه حریق شده است.

به گزارش کاسپین‌خبر فتاح قاسمی دقایقی پیش، با اشاره به وقوع آتش‌سوزی در جنگل«چهارکوه»کردکوی، اظهار کرد:حدود ساعت 21 امشب در پشت امامزاده چهارکوه کردکوی رخ داده است و تاکنون 5 هزار متر مربع از جنگل طعمه حریق شده است.

وی با بیان اینکه تا حدودی موفق شدیم آتش را مهار کنیم، گفت:متأسفانه وزش شدید باد موجب تداوم آتش‌سوزی شده است و آتش را به هر طرف می‌کشاند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کردکوی تصریح کرد:در حال حاضر نیروهای آتش‌نشانی،  نیروی انتظامی ،  محیط زیست ،  بسیج  و نیروهای مردمی در منطقه حضور دارند و در حال اطفای حریق هستند.

قاسمی با بیان اینکه متأسفانه در اثر این آتش‌سوزی درختان آزاد و پهن‌برگ منطقه طعمه حریق شدند، با اشاره به علت وقوع آتش‌سوزی، توضیح داد:خشکی هوا و خشک شدن علف‌های هرز موجب آتش‌سوزی شده است، در واقع گرمای هوا به وقوع حریق کمک کرده است.

وی متذکر شد: با توجه به اینکه هنوز آتش مهار نشده، نمی‌توان وسعت آتش‌سوزی و خسارت وارده را اعلام کرد اما براساس بررسی‌ها و برآوردی که تاکنون انجام شد 5 هزار متر از جنگل چهارکوه طعمه حریق شده است./فارس


http://www.caspiankhabar.com/6936



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96