اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل امور مالیاتی گلستان اعلام کرد

31 تیرماه آخرین مهلت اشخاص حقوقی برای ارائه اظهارنامه مالیاتی/ تمام مالیات بر ارزش افزوده گلستان در استان هزینه می‌شود
مدیر کل امور مالیاتی گلستان گفت: پارسال افزایش ۱۲۱ درصدی در دریافت مالیات در استان رقم خورد که رشد مناسبی است.

 مدیر کل امور مالیاتی گلستان گفت:پارسال افزایش ۱۲۱ درصدی در دریافت مالیات در استان رقم خورد که رشد مناسبی است.

به گزارش کاسپین خبر، ابراهیم هزارجریبی  در جمع خبرنگاران اظهار داشت:روز شنبه 31 تیر ماه آخرین فرصت تسلیم الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی مشاغل و واحدهای استیجار است که در صورت ارائه نشدن این برگه‌ها جرائم سنگینی برای صاحبان آنها در نظر گرفته می‌شود.

وی تاکید کرد:صاحبان این مشاغل با مراجعه به سامانه سازمان مالیات می‌توانند اظهارنامه خود را تکمیل کنند تا مشمول بخشودگی و تخفیف مالیاتی شوند.

مدیر کل امور مالیاتی گلستان افزود:امسال میزان مالیات استان گلستان 382 میلیارد تومان در نظر گرفته شده که در 3 ماه نخست سال 99 میلیارد آن تحقق پیدا کرد و پارسال هم با وجود سهم 342 میلیارد تومانی سهم مالیاتی استان در درآمد این مبلغ 417 میلیارد تومان شد که 121 درصد رشد را نشان می‌دهد.

هزارجریبی تاکید کرد:در صورت تاخیر در تسلیم اظهارنامه 2.5 درصد و در صورت ارائه ندادن اظهارنامه 10 درصد جریمه به مودیان به علت تاخیر اضافه می‎شود و در کنار آن حذف معافیت‌های مالیاتی هم مشمول این افراد می‌شود.

وی تصریح کرد:مالیات برارزش افزود 9 درصد است که 5 درصد سهم مالیات ،3 درصد سهم عوارض و1 درصد سهم بیمه سلامت است که 100 درصد مالیات های دریافتی در همان منطقه هزینه می‌شود.

مدیرکل امور مالیاتی استان گلستان افزود:امسال علاوه بر مشکلات مناطق، نگاه ویژه‌ای هم به مناطق محروم شده و سهم این مناطق از درآمدهای مالیاتی بیش از گذشته خواهد بود.

وی اظهار کرد:سال گذشته از محل عوارض مالیات برارزش افزوده 94 میلیارد تومان به حساب دهیاری‎ها و شهرداری‎های استان گلستان واریز شد، سال گذشته این میزان 73 میلیارد تومان بود که در این بخش رشد 28 درصدی را شاهد بودیم./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/6885



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96