اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل راه‎آهن شمال شرق دو مطرح کرد

کاهش حمل و نقل بین‎المللی در گلستان/ پیشی گرفتن واردات از صادرات در استان
مدیرکل راه‎آهن شمال شرق دو از کاهش حمل و نقل بین‎المللی در این استان خبر داد و یکی از مهمترین دلایل آن را عدم واردات «نفت کوره» عنوان کرد.

مدیرکل راه‎آهن شمال شرق دو از کاهش حمل و نقل بین‎المللی در این استان خبر داد و یکی از مهمترین دلایل آن را عدم واردات« نفت کوره »عنوان کرد.

به گزارش کاسپین خبر، محمدرضا قربانی  در جمع مدیران دستگاه‎های اجرایی استان گلستان اظهار کرد:از ابتدای امسال تا بیستم تیرماه جاری میزان صادرات 6 هزار و 100 تن و میزان واردات 7 هزار و 800 تن بوده است.

وی سهم ترانزیت استان را 2 هزار و 100 تن اعلام و تصریح کرد:مجموع حمل و نقل بین‎المللی 16 هزار تن بوده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش داشتیم.

مدیرکل راه‎آهن شمال شرق دو افزود:از ابتدای ماه میلادی سال جاری قرار است واردات نفت کوره به استان را داشته باشیم که این مهم کمبود ترانزیت را جبران خواهد کرد.

قربانی اظهار کرد:مجموع حمل و نقل بین‎المللی و داخلی در استان 69 هزار و 400 تن بوده است که نسبت به سال گذشته 13 درصد افزایش داشته است.

وی تعداد مسافر جابه جا شده«نفر-صندلی»را 426 هزار و 585 نفر عنوان کرد و افزود:این میزان جابه جایی مسافر در مقایسه با سال گذشته دو درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راه‎آهن شمال شرق دو در خصوص تعداد قطارهای این استان گفت:از ابتدای سال جاری 6 هزار و 226 قطار از گرگان به مقصد تهران، پل سفید، اینچه‎برون اعزام کردیم.

قربانی از کاهش حمل و نقل بین‎المللی در این استان خبر داد و یکی از مهمترین دلایل آن را عدم واردات«نفت کوره»عنوان کرد./فارس


http://www.caspiankhabar.com/6873



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96