اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل اجتماعی استانداری گفت

مصرف سیگار در 38 درصد دانشجویان گلستانی/ جلوی رشد 17 درصدی خودکشی در استان را گرفتیم
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان از کاهش سن استعمال سیگار در این استان به 14 سال خبر داد و گفت: بر اساس تحقیقات انجام شده 38 درصد دانشجویان گلستانی هم سیگار می کشند.

 مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان از کاهش سن استعمال سیگار در این استان به 14 سال خبر داد و گفت:بر اساس تحقیقات انجام شده 38 درصد دانشجویان گلستانی هم سیگار می کشند.

به گزارشکاسپین خبر،  عبدالرضا چراغعلی درنشست معاونان و کارشناسان حوزه اجتماعی فرمانداری های شرق گلستان در گنبدکاووس اظهار داشت:برای پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی بویژه در حوزه اعتیاد همه مسئولان و متولیان باید احساس مسئولیت کنند.

وی، حاشیه نشینی، طلاق، اعتیاد به مواد مخدر، مفاسد اخلاقی و فضای مجازی و خودکشی را پنج آسیب اصلی در استان گلستان برشمرد و اضافه کرد:علت اصلی این آسیب ها کم کاری بسیاری از مسئولان و بی تفاوتی برخی از آنها و مردم بوده است.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان، رتبه نخست استان در تصادفات موتور سیکلت در کشور و اقدام به خودکشی با قرص گندم را از آسیب های جدی گلستان دانست و یادآور شد:با وجود قاچاق و جرم بودن فروش قرص گندم، این کالا به راحتی در دسترس افراد جامعه قرار دارد.

چراغعلی گفت:با کمک کارشناسان اجتماعی و اقدامات انجام شده جلوی رشد 17 درصدی اقدام به خودکشی در سال 94 در گلستان گرفته شد و اقدام به این عمل در سال گذشته کاهش چشمگیر داشته است.

وی با تاکید بر ضرورت پرهیز از بی تفاوتی نسبت به مسائل و آسیب های اجتماعی توسط مسئولان و مردم افزود:باید یک نهضت عمومی در حوزه پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه ایجاد شود.

 در این نشست که فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز حضور داشت برخی معاونین و کارشناسان حوزه اجتماعی، نقطه نظرات خود را بیان کردند./ایرنا


http://www.caspiankhabar.com/6823



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96