اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس راهنمایی و رانندگی گلستان:

اصلاح 34 نقطه حادثه‌خیز در گلستان/ آمار تلفات ‌تصادفات موتورسیکلت استان ‌نگران‌کننده است
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گلستان گفت: ۵۳ درصد حوادث رانندگی منجر به جرح و فوت در استان مربوط به موتورسیکلت‎سواران است.

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گلستان گفت:۵۳ درصد حوادث رانندگی منجر به جرح و فوت در استان مربوط به موتورسیکلت‎سواران است.

به گزارشکاسپین خبر، سرهنگ ایوب شرافتی  در جلسه شورای ترافیک شهرستان کلاله با اشاره به اینکه موتورسواران 53 درصد مصدومان و کشته‎شدگان حوادث رانندگی در استان گلستان هستند، اظهار داشت:باید تلاش کنیم با ترویج فرهنگ ترافیکی بین آحاد جامعه، نقاط حادثه‎خیز را نیز اصلاح کنیم.

وی افزود:از 71 نقطه حادثه‎خیز در جاده‎های استان گلستان تاکنون 34 نقطه اصلاح شده که سبب کاهش حوادث رانندگی شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گلستان از عدم وجود واحد اتوبوسرانی برای سرویس‎دهی عمومی به مردم گله‎مند شد و گفت:قطعا اگر سرویس عمومی در شهر کلاله باشد، نحوه استفاده مردم از وسیله شخصی تغییر می‎کند.

وی گفت:در شهرستان کلاله 11 هزار و 70 خودرو وجود دارد و این برای هر 11 نفر یک خودرو و با تردد 13 هزار موتورسیکلت در این شهرستان، برای هر 9 نفر یک دستگاه موتورسیکلت وجود دارد.

نصرت برزگر فرماندار کلاله هم در این جلسه با اعلام این که تاکنون 1200 کلاه ایمنی بین موتورسیکلت‎سواران این شهرستان توزیع شده گفت:امیدواریم نقاط حادثه‎خیز شهرستان کلاله با هماهنگی همه مسئولان اصلاح می‎شود./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/6811



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96