اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل دفتر شهری استانداری گلستان:

وقتی حقوق کارمندان شهرداری‌ها بودجه عمرانی را کاهش می‌دهد/ مباحث گردشگری وظیفه اصلی شهرداری‌ها نیست
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری گلستان گفت: تورم نیرو در شهرداری های گلستان بودجه عمرانی را کاهش می دهد.

 مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری گلستان گفت: تورم نیرو در شهرداری‌های گلستان بودجه عمرانی را کاهش می دهد.

به گزارشکاسپین خبر، محمد حمیدی  اظهار کرد:در پایان تیرماه آزمون تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی و بخشی از شرکتی ها، که شرایط احراز را دارند، در استان برگزار می شود.در این راستا حدود ۵۰ هزار نفر در شهرداری ها تبدیل وضعیت می شوند.

حمیدی افزود:بودجه و اعتبارات شهرداری ها باید به ۶۰ و ۴۰ تقسیم شود که از این میزان ۴۰ درصد عمرانی و ۶۰ درصد جاری است اما با توجه به تورم نیرو در شهرداری های استان ۴۰ درصد بخش عمرانی برخی مواقع به زیر ۲۰ درصد می رسد.

حوزه گردشگری وظیفه اصلی شهرداری ها نیست

وی بیان کرد:شهردای های بخش زیادی از درآمد و منابع اعتباری شان را، متناسب با قانون، از مردم می گیرند.از این منظر می طلبد که نظارت بر شهرداری ها بیشتر باشد.

حمیدی در راستای نظارت بر عملکرد شهرداری ها و شوراهای شهر استان افزود:ما بدون استثنا در هفته یک روز را به طور تمام وقت، در راستای ارزیابی و مشاوره شهرداری ها، در چهار حوزه خدمات شهری، اداری، مالی و شوراها اختصاص می دهیم.

وی گفت:وظایف اصلی شهردارها حوزه گردشگری نیست.اجبار کردن شهردارها در زمینه مدیریت سایت گردشگری و به ویژه مدیریت ساحلی باعث می شود که هزینه هایی که از داخل شهر بدست می آید را در آن جا مصرف کنند.

حمیدی ضمن اشاره به لزوم هماهنگی بین ادارت متولی در حوزه سواحل استان ادامه داد:مشکلات و تداخل هایی در زمینه مدیریت سواحل در استان گلستان داریم.تداخل بین محیط زیست استان مازندران با استان ما، تداخل مالکیتی در سایت ها از این جمله اند./مهر


http://www.caspiankhabar.com/6783



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96