اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل اجتماعی استانداری گلستان:

آغاز طرح‌ سالم‌سازی سواحل دریای خزر در گلستان/ ایمن‌سازی 110 کیلومتر ساحل در 3 شهر استان
اجرای طرح‌های سالم‌سازی دریا از امروز در سواحل دریای خزر در استان گلستان آغاز شد.

 مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان گفت:اجرای طرح‌های سالم‌سازی دریا از امروز در سواحل دریای خزر در استان گلستان آغاز شد.

به گزارشکاسپین خبر، عبدالرضا چراغعلی  در جمع خبرنگاران اظهار داشت:اجرای طرح سالم‌سازی دریا در 3 شهرستان ساحلی استان گلستان از امروز دهم تیرماه اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد:استان گلستان 110 کیلومتر ساحل قابل دسترسی دارد که گردشگران از 3 منطقه نوکنده، بندرگز و بندرترکمن استفاده می‌کنند و 3 نقطه جدید هم در استان شناسایی شده که امسال این طرح در آنها اجرا خواهد شد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان تاکید کرد:این 3 نقطه در مناطق ساحلی شهرستان گمیشان، جزیره آشوراده و نقطه جدید در بندرترکمن است.

چراغعلی افزود:ستاد سواحل با مدیریت فرمانداری‌های 3 شهرستان ساحلی استان بندرگز، گمیشان و بندرترکمن تشکیل و کمیته‌های نظارت هم فعال شده است.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان با اشاره به علت تاخیر در اجرای طرح سالم‌سازی دریا گفت:به علت ماه مبارک رمضان این طرح به تاخیر اجرا شد اما پس از پایان آن شرایط برای اجرای این طرح فراهم شده است.

چراغعلی تاکید کرد:در چند روز گذشته از مناطق گردشگری ساحلی استان بازدید کردیم و شرایط برای اجرای طرح فراهم شد و از امروز 10 تیر این طرح در این 3 نقطه به کمک بخش خصوصی و شهرداری‌های استان اجرا می‌شود.

وی از مردم خواست در طول تابستان از نقاط حفاظت شده و مورد تائید برای شنا استفاده کنند تا شاهد حوادث مشابه چند روز قبل که دو نوجوان در دریا غرق شدند نباشیم.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان همچنین گفت:از امروز طرح‌های نظارت ویژه با کمک فرمانداری‌های 3 شهرستان در این مناطق اجرا می‌شود./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/6743



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96