اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



در هفته قوه قضاییه

نمایشگاه کتب حقوقی در دادگستری گرگان افتتاح می‌شود
مدیر اجرایی بزرگداشت ستاد قوه قضایی گلستان از افتتاح نمایشگاه کتب حقوقی در دادگستری شهرستان گرگان و تعدادی از حوزه‌های قضایی در سطح استان گلستان خبر داد.

 مدیر اجرایی بزرگداشت ستاد قوه قضایی گلستان  از  افتتاح نمایشگاه کتب حقوقی در دادگستری شهرستان گرگان  و تعدادی از حوزه‌های قضایی در سطح استان گلستان خبر داد.

به گزارشکاسپین خبر، فهیمه حسن‌پور در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد:در  هفته قوه قضاییه ، کتب حقوقی در دادگستری شهرستان گرگان و تعدادی از حوزه‌های قضایی استان گلستان افتتاح می‌شود.

وی تصریح کرد:مقام معظم رهبری در خصوص شهید بهشتی فرمودند که شهید بهشتی پیشتاز انقلاب اسلامی و معمار دستگاه قضای این انقلاب در کشور بود.

عرضه کتب حقوقی با تخفیف 20 لغایت 40 درصد خواهد بود

مدیر اجرایی بزرگداشت ستاد قوه قضایی گلستان با گرامیداشت اولین روز از هفته قوه قضایی ابراز کرد:نمایشگاه کتب حقوقی در دادگستری شهرستان گرگان در هفته قوه قضایی افتتاح می‌شود.

حسن‌پور خاطرنشان کرد:کتاب‌های حقوقی در نمایشگاه کتب حقوقی با تخفیف 20 لغایت 40 درصد در دادگستری شهرستان گرگان و تعدادی از حوزه‌های قضایی در سطح استان گلستان عرضه می‌شود.

وی در خصوص بازدید از نمایشگاه کتب حقوقی یادآور شد:از علاقمندان به کتاب‌های حقوقی دعوت می‌کنیم در راستای بازدید از نمایشگاه کتب حقوقی به دادگستری شهرستان گرگان و حوزه‌های قضایی در سطح استان گلستان مراجعه کنند.

پایگاه مشاوره حقوقی رایگان در مسجد امیرالمومنین(ع)شهرستان گرگان ایجاد شد

مدیر اجرایی بزرگداشت ستاد قوه قضایی گلستان در خصوص ساعات بازدید از نمایشگاه کتب حقوقی افزود:ساعت بازدید از این نمایشگاه از 9 صبح لغایت 13 خواهد بود و علاقمندان می‌توانند در این ساعات از نمایشگاه کتب حقوقی بازدید کنند.

حسن‌پور از ایجاد پایگاه مشاوره حقوقی رایگان در شهرستان گرگان خبر داد و بیان کرد:پایگاه مشاوره حقوقی رایگان در مسجد امیرالمومنین(ع)شهرستان گرگان ایجاد شد که کارشناسان قوه قضایی در طول هفته بعد از اقامه بعد از اقامه نماز ظهر و عصر و همچنین پس از نماز مغرب و عشاء آماده پاسخگویی به مراجعان خواهند بود.

وی اظهار کرد:کرسی‌های تلاوت و تفسیر قرآن کریم در مسجد رضوی شهرستان گنبدکاووس با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان برگزار می‌شود.

 کرسی‌های تلاوت و تفسیر قرآن کریم در مسجد رضوی شهرستان گنبدکاووس برگزار می‌شود

مدیر اجرایی بزرگداشت ستاد قوه قضایی گلستان از برگزاری کرسی‌های تلاوت و تفسیر قرآن کریم در شهرستان گنبدکاووس خبر داد و گفت:کرسی‌های تلاوت و تفسیر قرآن کریم در مسجد رضوی شهرستان گنبدکاووس از ساعت 18 الی 21 برگزار می‌شود.

حسن‌پور ابراز کرد:ویزیت رایگان خانواده‌های زندانیان را در شهرستان گرگان و گنبدکاووس داریم که در طول هفته در بهداری ساختمان‌های زندان‌ها انجام می‌شود./فارس


http://www.caspiankhabar.com/6692



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96