اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس سازمان جهادکشاورزی گلستان:

۵ هزار کیلومتر جاده بین مزارع استان گلستان ایجاد می‌شود
رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان گفت: در برنامه ششم توسعه ۵ هزار کیلومتر جاده‌های بین مزارع در استان ایجاد می‌شود.

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان  گفت:در  برنامه ششم توسعه  ۵ هزار کیلومتر جاده‌های بین مزارع در استان ایجاد می‌شود.

به گزارشکاسپین خبر،  مختار مهاجر  صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:در برنامه اقتصاد مقاومتی استان مرمت و بازسازی 5 هزار کیلومتر جاده بین مزارع پیش‌بینی شده بود که تاکنون 2500 کیلومتر در استان انجام شده است.

وی تاکید کرد:در استان بیش از 17 هزار کیلومتر از جاده‌های استان نیاز به مرمت، بازسازی دارد که امسال مرمت و بازسازی 2 هزار کیلومتر جاده بین مزارع درنظر گرفته شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان تصریح کرد:این 2 هزار کیلومتر در 14 شهرستان استان و به صورت میانگین در هرشهرستان 100 تا 120 کیلومتر بازسازی می‌شود.

مهاجر افزود:این طرح با هدف کمک به کشاورزان در امر حفظ محصولات و کاهش هدر رفت محصول در زمان برداشت اجرایی شده و اجرای کامل آن می‌تواند به اقتصاد کشاورز و جامعه کمک فراوانی کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان تاکید کرد:برای اجرای این طرح نیاز بود 15 درصد آورده با کشاورزان باشد که با توجه به تعامل تصمیم‌گیری شد این آورده نیز حذف شود.

مهاجر با بیان اینکه جاده‌های بین مزارع، مسیر توسعه کشاورزی را هموار می‌کند، تصریح کرد:در این طرح، زمین به ازای هر یک هکتار زمین کشاورزی 15 تا 20 متر مربع جاده بین مزارع نیاز است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان افزود:برای هر کیلومتر مرمت 15میلبیون تومان اعتبار مورد نیاز است و برای احداث و پل‌سازی بیش از 25 میلیون تومان اعتبار مورد نیاز است./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/6620



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96