اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس‌کل دادگستری گلستان:

۴ جشن گلریزان در ماه مبارک رمضان در استان گلستان برگزار می‌شود
رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: با همت خیران برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، ۴ جشن گلریزان در ماه مبارک رمضان در استان گلستان برگزار می‌شود.

 رئیس کل دادگستری استان گلستان  گفت:با همت خیران برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، ۴  جشن گلریزان  در ماه مبارک رمضان در استان گلستان برگزار می‌شود.

به گزارشکاسپین خبر،  هادی هاشمیان  در جلسه  ستاد دیه استان  اظهار داشت:ماه مبارک رمضان امسال، جشن گلریزان در شهرهای گرگان، آق قلا، آزادشهر و کلاله با حضور خیران برگزار می‌شود.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت:آزادشهر 16 خرداد، آق‌قلا 17 خرداد ، گرگان 21 خرداد و کلاله 29 خرداد میزبان جشن گلریزان برای کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد هستند.

وی همچنین از فراهم شدن مقدمات آزادی 30 زندانی دیون مالی غیرعمد در جلسه امروز ستاد دیه استان خبر داد و گفت:بدهی این افراد یک میلیارد و 400 میلیون تومان بود که 670 میلیون تومان آن را طلبکاران بخشیدند و 730 میلیون تومان بقیه این بدهی نیز از اعتبارات ستاد دیه تامین شد.

هاشمیان افزود:با آزاد شدن این افراد شمار زندانیان جرائم غیرعمد استان که از ابتدای امسال تاکنون آزاد شده‎اند به 50 نفر می‌رسد.

رئیس‌کل دادگستری گلستان با بیان این که بیش از 300 زندانی جرایم غیرعمد همچنان در زندان‌های استان چشم به راه کمک خیران برای آزادی هستند گفت:امیدواریم با کمک خیران در جشن‎های گلریزان، تعدادی از این افراد آزاد شوند./ روابط عمومی دادگستری استان


http://www.caspiankhabar.com/6615



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96