اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



پیام دعوت نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان به مردم جهت حضور باشکوه در انتخابات
نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان در پیامی از عموم مردم جهت شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا دعوت بعمل آوردند.

 نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان در پیامی از عموم مردم همیشه در صحنه استان جهت شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا دعوت بعمل آوردند.

به گزارشکاسپین خبر، متن کامل پیام آیت الله نورمفیدی و حسن صادقلو به شرح ذیر است:

بسم ا...الرحمن الرحیم

انتخابات مظهر اراده ی ملت است و مردم فهیم و همیشه در صحنه مردم شریف و همیشه در صحنه استان گلستان در طی تمامی سالهای پس از پیروزی انقلاب با حضور حماسی خود از آرمان های انقلاب شکوهمند اسلامی ، امام راحل(ره)و شهدا دفاع کرده اند به نحوی که در انتخابات سال94 با مشارکت 80.39 درصدی مقام نخست مشارکت در انتخابات را در کشور به خود اختصاص دادند.

یقیناً حضور حداکثری مردم در انتخابات 29 اردیبهشت، ضامن امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی است و به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، هر شخصی که در پایان این روز انتخاب شود در نهایت برنده اصلی انتخابات مردم عزیز ایران اسلامی خواهند بود.

اینجانبان از تمامی مردم فرهیخته استان دعوت می نمایم تا با حضور پرشور و حماسی خود در 29 اردیبهشت ماه در پای صندوق های رأی ضمن انتخاب افراد اصلح و شایسته به عنوان نمایندگان شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری، به منویات مقام معظم رهبری در خصوص شرکت آگاهانه در انتخابات لبیک گفته و افتخار دیگری را برای گلستان رقم زنند./ایسنا 


http://www.caspiankhabar.com/6582



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96