اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



7ورزشکار گرگانی به المپیک تابستانی ناشنوایان اعزام می شوند
رئیس هیات ورزش های ناشنوایان و کم شنوایان گرگان گفت: نام 7 ورزشکار گرگانی در ترکیب نهایی تیم های ملی رشته های مختلف ورزشی برای اعزام به بیست و سومین دوره المپیک تابستانی ناشنوایان قرار دارد.

 رئیس هیات ورزش های ناشنوایان و کم شنوایان گرگان  گفت:نام  7 ورزشکار گرگانی  در ترکیب نهایی تیم های ملی رشته های مختلف ورزشی برای اعزام به بیست و سومین دوره المپیک تابستانی ناشنوایان قرار دارد.

به گزارشکاسپین خبر،  معصومه واثق  اظهار کرد:اعزام این ورزشکاران در رشته های والیبال ساحلی ، والیبال سالنی و تکواندو قطعی شده است اما امکان افزایش نفرات گلستانی دیگر رشته های ورزشی هم وجود دارد.

وی بیان کرد:حسن کوه نشین و حامد گرگانی در والیبال ساحلی، رحمت کلته، ابراهیم کیخا ، محمود علیمردانی و محمد نوراللهی در والیبال سالنی و مسعود رزاقی در تکواندو؛ ورزشکارانی هستند که در مراحل گوناگون اردوهای تیم های ملی موفق به جلب نظر مربیان برای قرار گرفتن در فهرست نهایی شده اند.

رئیس هیات ورزش های ناشنوایان و کم شنوایان گرگان افزود:اردوی تیم ملی این رشته ها تا زمان برگزاری المپیک ناشنوایان ادامه دارد که امیدواریم این ورزشکاران با توجه به استعداد و انگیزه فراوان بتوانند در مسیر کسب مدال در این آوردگاه بزرگ موفق باشند.

واثق ادامه داد:چهارمین اردوی تیم ملی والیبال ساحلی از 30 اردیبهشت تا 12 خرداد در تهران ، چهارمین اردوی تیم ملی تکواندو از 1 تا 15 خرداد در تهران و اردوی تیم ملی والیبال ساحلی از 1 تا 15 خرداد در بندرعباس برگزار خواهد شد.

به گفته واثق؛ در گرگان 30 ورزشکار ناشنوا به صورت حرفه ای رشته های مورد علاقه خود را برای کسب مدال و افتخار دنبال می کنند.

بیست و سومین دوره المپیک تابستانی ناشنوایان 2017 ، اواخر تیرماه امسال در شهر سامسون ترکیه برگزار می شود./ایرنا


http://www.caspiankhabar.com/6579



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96