اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس هیات نظارت گلستان:

ناظران آماده حفاظت از آرای مردم هستند
رئیس دفتر هیات نظارت بر انتخابات شورای نگهبان در گلستان گفت: ناظران شورا آماده مراقبت از آرای مردم استان در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در روز جمعه 29 اردیبهشت هستند.

 رئیس دفتر هیات نظارت بر انتخابات شورای نگهبان در گلستان گفت:ناظران شورا آماده مراقبت از آرای مردم استان در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در روز جمعه 29 اردیبهشت هستند.

به گزارشکاسپین خبر، عیسی غلامی  اظهار داشت:برای برگزاری این انتخابات در استان، یکهزار و 657 شعبه اخذ رای پیش بینی شده است که در همه آنها، ناظران شورای نگهبان درکنار سایر عوامل اجرایی حضور خواهند شد و با مراقبت از آرای مردم ، بر فرایند اجرای انتخابات نیز نظارت می کنند.

به گفته وی؛ با توجه به موقعیت و حساسیت استقرار شعب اخذ رای به طور میانگین حداقل سه نفر و حداکثر هفت نفر به عنوان ناظر در محل هر شعبه مستقر می شوند.

وی افزود:علاوه بر این، اکنون بازرسان هیات نظارت استان به شهرستان ها و بخش های تابعه اعزام شده اند و لایه های نظارتی بر برگزاری انتخابات در روز جمعه فراهم شده است.

غلامی گفت:برای داشتن انتخابات سالم، بر مدار قانون و مشارکت بالا، این اطمینان را به مردم استان می دهیم که ناظران شورا از آرای آنان به خوبی مراقبت کرده تا خدشه ای بر سلامت انتخابات وارد نشود.

طبق گزارش ستاد انتخابات وزارت کشور ، زمان رسمی اخذ آرای مردم در روز جمعه از ساعت هشت صبح آغاز و تا 18 تعیین شده است.

ستاد نامزدها و مجریان انتخابات گلستان تخلف داشتند

رئیس دفتر هیات نظارت بر انتخابات گلستان گفت: ستادهای انتخاباتی نامزدهای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در استان در زمان تبلیغات تخلف داشتند که پرونده تخلف آنها به دستگاه مرتبط برای رسیدگی ارجاع شد.

وی همچنین از تخلف مجریان و مسئولان انتخاباتی استان خبر داد و افزود:خوشبختانه تخلف مجریان و مسئولان انتخابات گلستان نسبت به استان های دیگر و انتخابات گذشته کمتر بوده است اما چند پرونده تشکیل شده و چند پرونده دیگر نیز در دست تشکیل است.

غلامی به تعداد پرونده های تخلفات انتخابات اشاره نکرد.

طبق گزارش ستاد انتخابات، یک میلیون و 292 هزار و 320 نفر گلستانی که حدود 30 هزار نفر از آنان رای اولی بوده، واجد شرایط شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در روز 29 اردیبهشت هستند./ایرنا 


http://www.caspiankhabar.com/6578



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96