اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بندرترکمن:

شهیده مرجان نازقلیچی به عنوان سنبل زنان ایرانی است
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهیده مرجان نازقلیچی فرماندار فقید شهرستان بندرترکمن را به عنوان سنبل زن ایرانی دانست و گفت: بنا داریم در تهران و دیگر استان‎ها این بانوی ترکمن را معرفی کنیم.

 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، شهیده مرجان نازقلیچی فرماندار فقید  شهرستان بندرترکمن  را به عنوان سنبل زن ایرانی دانست و گفت:بنا داریم در تهران و دیگر استان‎ها این بانوی ترکمن را معرفی کنیم.

به گزارش کاسپین خبر،  سید رضا صالحی  امشب با حضور در شهرستان بندرترکمن که به منظور دیدار با خانواده شهیده فاجعه منا مرجان نازقلیچی فرماندار سابق شهرستان بندرترکمن و افتتاح بلواری به نام این شهیده در این شهر در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهار داشت:فلسفه حضور ما در این شهرستان ادای احترام و تکریم به خانواده و مردم با صفای شهرستان بندر ترکمن است.

وی تصریح کرد:همه ما از غم از دست دادن شهیده نازقلیچی در فاجعه منا غمگین شدیم و وی، مدیر و مادری دلسوز و متدین بود.

 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد:شهیده نازقلیچی همه ارزش‎هایی که می‎توان برای یک زن ایرانی اسلامی در نظر گرفت دارا بود.

صالحی یادآور شد:به نمایندگی از رئیس جمهور به این شهرستان آمدم و با خانواده این شهیده دیدار داشتم.

وی خاطرنشان کرد:شهیده نازقلیچی نماد وحدت و معرفت ایرانی است و باید در همه نقاط ایران این بانوی بزرگ ترکمن را معرفی کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهیده مرجان نازقلیچی به عنوان سنبل زن ایرانی دانست و گفت:بنا داریم در تهران و دیگر استان‎ها این بانوی ترکمن را معرفی کنیم.

صالحی امیری یادآور شد:امروز در این شهرستان با حضور امام جمعه شهرستان، مدیران ارشد استانی و شهرستان بندرترکمن با خانواده شهیده نازقلیچی دیدار و گفت‎وگو کردیم.

وی ادامه داد:امروز با حضور خود بلواری در شهر به نام این مادر نمونه افتتاح کردیم و انتظار داریم استاندار گلستان نیز یادبودی به نام این شهیده در استان ایجاد کنند تا همه مردان و زنان ایران زمین بدانند که صاحب چه فضائل بزرگی در کشور هستند.

وزیر فرهنگ و ارشاد برای دیدار با خانواده شهیده نازقلیچی فرماندار فقید شهرستان ترکمن که در حادثه منا جان خود را از دست داده بود به بندرترکمن سفر و همچنین بلواری که به نام خانم نازقلیچی در این شهر احداث شده بود را افتتاح کرد.

صالحی امیری برای شرکت در مراسم مختومقلی فراغی که فردا در مزارش در آق تقای برگزار می‌شود، به استان گلستان سفر کرده است./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/6545



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96