اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس ورزش و جوانان گنبدکاووس:

اعتباری برای بخش جوانان در شهرستان گنبدکاووس وجود ندارد
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس گفت: متاسفانه در این چند سال تنها در حدود ۲ تا ۳ میلیون به حوزه جوانان آن هم در بخش تبلیغات اعتبار تخصیص یافته است.

 رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس گفت:اعتباری برای بخش جوانان در شهرستان گنبدکاووس وجود ندارد و متاسفانه در این چند سال تنها در حدود ۲ تا ۳ میلیون به حوزه جوانان آن هم در بخش تبلیغات اعتبار تخصیص یافته است.

به گزارشکاسپین خبر، ابراهیم غفاری ظهر امروز در همایش روز جوان در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اظهار داشت:امسال پس از 50 سال، استان گلستان در مسابقات المپیک و پارالمپیک نماینده داشت که از 5 نفر اعزامی از استان گلستان 3 نفر از گنبدکاووس بودند و تنها بانوی استانی از گنبدکاووس بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس افزود:بزرگترین اشتباه ادغام جوانان و ورزش با هم بود زیرا هر یک از گستردگی حوزه خود برخوردار است و متاسفانه در این چند سال تنها در حدود 2 تا 3 میلیون به حوزه جوانان آن هم در بخش تبلیغات اعتبار تخصیص یافته است.

وی تصریح کرد:بخش جوانان نتوانسته در حوزه ازدواج آسان و بیکاری جوانان اقدامات موثری انجام دهد و امید داریم تا سازمان امور جوانان هرچه زودتر شکل گیرد.با وجود کمبودها و مشکلات در حوزه جوانان و ورزش، خوشبختانه جوانان شهرستان گنبدکاووس در بسیاری از رشته‌های ورزشی افتخار آفرین کشوری، جهانی و استانی هستند و در برخی رشته‌های ورزشی گنبدکاووس پایتخت این ورزش است.

رئیس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس گفت:یکی از دختران جوان و کم سن ما توانسته در رشته پرش با 50 سانتی متر اضافه رکورد کشوری را پس از 38 سال تغییر دهد که این استعدادها با وجود امکانات و تجهیزات مناسب بیشتر نمود خواهد کرد.

غفاری افزود:همه افرادی که برای ایجاد امکانات و فضای کار جوانان مسئول هستند باید از خواب بیدار شده و شرایط بهتری را برای این جوانان آماده کنند، زیرا جوانان ما با کمترین توقع انتظار اشتغال را در حوزه‌های مختلف دارند.

عبدالقدیر کریمی معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس هم در این همایش اظهار داشت:ما آمادگی کامل داریم تا از ظرفیت فوق العاده جوانان در مباحث و حوزه‌های مختلف که نیاز است استفاده کنیم، زیرا معتقدیم این طیف از جامعه در توسعه تاثیرگذار است.

وی افزود:شهرستان گنبدکاووس، 50 درصد از سهم صادرات استان را عهده‌دار است و با توجه به ظرفیت‎های خوب شهرستان مانند جاذبه های گردشگری، متاسفانه در حال حاضر آنچه در مدیریت شهری وجود دارد، زیبنده شهر نیست و سبب تاسف است که در سال‌های گذشته اتفاق خوبی نیز در توسعه و مدیریتی شهری نیفتاده است.

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد:گنبدکاووس دارای خیابانهای شطرنجی خوبی است و می‌تواند بستر و ظرفیت خوبی برای ایجاد شهر مدرن و جذاب باشد.

وی اظهار کرد:ما باید جدا از هر گروه، جناح و قومیت افرادی را برای شورای شهر گنبدکاووس انتخاب کنیم تا آنان به عنوان نماینده شما، شهردار متخصص و واقف به وظایف و تکالیف خود را انتخاب کنند تا در طول 4 سال آینده، در شهرمان تحولات خوبی در جهت توسعه صورت گیرد.برای انتخاب رئیس جمهور اصلح نیز، مناظرات و برنامه‎های نامزدها را دیده و مطالعه وسیع داشته و فردی را انتخاب کنید که اصلح بوده و ملاحظات کشور را در نظر بگیرد.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت:خوشبختانه جوانان ما در حوزه‌های مختلف اطلاعات دقیق و صحیح دارند و در جلسات استانی دیده می‌شود که عملکرد حوزه‌های مختلف را بیان کرده و به نقد موضوعات پرداخته و یا پیشنهادات خوبی را ارائه می‌دهند که شاید به اندیشه مدیران اجرائی نرسد.در شهرستان گنبدکاووس در تلاش هستیم تا زیورآلات و صادرات صنایع دستی را برجسته کرده و از ظرفیت جوانان و نوجوانان بهره ببریم./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/6531



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96