اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



100میلیارد ریال رقم وثیقه پیمانکار و مدیر معدن آزادشهر
رئیس دادگستری کل گلستان با بیان اینکه وثیقه پیمان کار و مدیرعامل معدن آزادشهر برای هرکدام 100میلیارد ریال است، گفت: دستگاه قضایی برای استیفای کامل حقوق کارگران این معدن تلاش می کند.

 رئیس دادگستری کل گلستان با بیان اینکه وثیقه پیمان کار و مدیرعامل معدن آزادشهر برای هرکدام 100میلیارد ریال است، گفت:دستگاه قضایی برای استیفای کامل حقوق کارگران این معدن تلاش می کند.

به گزارشکاسپین خبر، هادی هاشمیان در حاشیه بازدید از معدن زغال سنگ زمستان یورت شهرستان آزادشهر در خصوص ادامه روند رسیدگی به این پرونده، اظهار داشت که به مصدومان و بازماندگان اطمینان می دهم که با مقصران این حادثه دلخراش در هر مقام و جایگاه برخورد خواهد شد.

وی در خصوص احضار مدیرعامل و پیمانکار این معدن به دادسرا نیز گفت که این دو روزهای شنبه و یکشنبه احضار و پس از بازجویی تا انجام تحقیقات تکمیلی با قرار وثیقه تعیین شده ، فعلا آزاد هستند.

رئیس دادگستری کل گلستان افزود که رئیس قوه قضاییه شخصا دستور پیگیری حقوق معدنکاران، متوفیان و خانواده های آنان را صادر کرده است و به زودی شرح پرونده این حادثه به دفتر آیت الله آملی لاریجانی فرستاده خواهد شد.

به گزارش ایرنا معدن زغال سنگ زمستان یورت آزادشهر مقارن ظهر چهارشنبه 13 اردیبهشت منفجر شد که بر اثر این حادثه 35 تن از معدنکاران محبوس و جان باختند،تاکنون پیکر 22 نفر به خارج از معدن منتقل شده است و عملیات آواربرداری همچنان ادامه دارد./ایرنا


http://www.caspiankhabar.com/6517



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96