اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



اعزام اورژانس اجتماعی به محل حادثه معدن آزادشهر
مدیرکل بهزیستی استان گفت: به منظور کاستن از بار روانی حادثه معدن آزادشهر و انجام خدمات مشاوره ای و مددکاری به بازماندگان و اعضای خانواده محبوس شده در معدن، تیم سیار و مداخله کننده در بحران اورژانس اجتماعی بهزیستی از همان ساعات اولیه حادثه به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرکل بهزیستی استان گفت:به منظور کاستن از بار روانی حادثه  معدن آزادشهر  و انجام  خدمات مشاوره ای و مددکاری  به بازماندگان و اعضای خانواده محبوس شده در معدن، تیم سیار و مداخله کننده در بحران اورژانس اجتماعی بهزیستی از همان ساعات اولیه حادثه به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارشکاسپین خبر،  ابراهیم غفاری  در جمع خبرنگاران اظهار کرد:تیم سیار و مداخله کننده در بحران اورژانس اجتماعی بهزیستی شامل تعدادی روانشناس و مددکار تحت عنوان طرح محب است.

وی با اشاره به اینکه این کار با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان آزادشهر صورت گرفته است، افزود:روانشناسان و مددکاران در این منطقه پس از شناسایی بازماندگان معدنچیان آسیب دیده، اقدامات لازم و ارائه خدمات در منزل را برای این عزیزان انجام داده اند.

ظهر چهارشنبه 13 اردیبهشت ماه‌در معدن زغال‌سنگ آزادشهر انفجاری شدید رخ داد و باعث تخریب بخشی از این معدن شد که متأسفانه تعدادی از کارگران مشغول به کار در آن مجروح و تعدادی در تونل‌های معدن محبوس شده‌اند.تاکنون پیکر 22 تن از معدنچیان جان باخته‌از معدن خارج شده است..ایسنا


http://www.caspiankhabar.com/6511



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96