اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری :

امداد و نجات درمعدن آزادشهر با وجود احتمال ریزش آوار با حساسیت ادامه دارد
مدیر کل دفتر مدیریت بحران استانداری گفت: کار دسترسی به محبوسان در تونل مخروبه معدن با توجه به احتمال ریزش آوار و با گذشت حدود 70 ساعت از حادثه با حساسیت درحال انجام است.

 مدیر کل دفتر مدیریت بحران استانداری گلستان گفت:کار دسترسی به محبوسان در تونل مخروبه معدن زمستان یورت آزادشهر با توجه به احتمال ریزش آوار و با گذشت حدود 70 ساعت از حادثه با حساسیت درحال انجام است.

به گزارش کاسپین خبر، صادقعلی مقدم صبح شنبه در گفت و گوی خبری اظهار داشت:کار آوار برداری و ایمن سازی نخستین نقطه ریزش آوار توسط گروه های امدادی معدن انجام شده است.

وی با بیان اینکه طبق بررسی کارشناسان معدن ،بر اثر انفجار مقارن ظهر چهارشنبه گذشته تونل در سه نقطه ریزش آوار دارد، گفت:آسیب دیدگی تونل بسیار بالا بوده و برای دسترسی به محبوسان باقی مانده نیاز بازسازی دارد که گروه های امدادی معدن با جدیت پیگیر هستند.

مقدم افزود:علاوه بر آوار برداری و ایمن سازی مسیر دسترسی به محبوسان در تونل، کار ایجاد راه فرعی نیز در حال ایجاد است.

وی همچنین آمار جانباختگان خارج شده از تونل مخروبه را 22 تن اعلام کرد و گفت:آخرین پیکر معدنچی حدود ساعت 2 بامداد امروز(شنبه)با تلاش گروه های امدادی معدن خارج و به یکی از سردخانه های شهرهای همجوارجهت شناسایی منتقل شد.

به گزارش ایرنا در حادثه انفجار معدن زغال سنگ زمستان یورت آزادشهر واقع در 90 کیلومتری شرق شهر گرگان مرکز استان گلستان که مقارن ظهر چهارشنبه گذشته 13 اردیبهشت رخ داد، 73 نفر مصدوم که برخی به صورت سرپایی درمان، بعضی مداوا و تعدادی نیز بستری شده اند.

همچنین در این حادثه دردناک 35 نفر از معدنکاران محبوس شدند که هنوز از سرنوشت 13 تن آنان خبری نیست و تلاش امدادگران برای رسیدن به آنها همچنان ادامه دارد./ایرنا


http://www.caspiankhabar.com/6498



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96