اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



معاون استاندار گلستان خبرداد:

احداث تونل فرعی برای رسیدن به 14معدنکار محبوس در معدن آزادشهر
معاون امور عمرانی استاندار گفت: عملیات احداث تونل فرعی جهت رسیدن به 14 معدنکار محبوس در معدن زمستان یورت شهرستان آزادشهر رو به پایان است.

 معاون امور عمرانی استاندار گلستان گفت:عملیات احداث تونل فرعی جهت رسیدن به 14 معدنکار محبوس در معدن زمستان یورت شهرستان آزادشهر رو به پایان است و امیدواریم که تا چند ساعت دیگر امدادگران به آنها برسند.

به گزارش کاسپین خبر،  رضا مروتی جمعه شب در گفت و گوی خبری اظهارداشت:هم اکنون عملیات آوار برداری و پایدار سازی سقف تونل آسیب دیده این معدن به صورت همزمان توسط نیروهای متخصص و حرفه ای درحال انجام است.

وی با تاکید بر اینکه عملیات امداد گروه های متخصص معدن برای آوار برداری مسیر ریزش تونل مخروبه و دسترسی به محبوسان بدون وقفه ادامه دارد ،افزود:گروه های متخصص امدادی معدن که از سایر معادن کشور به محل حادثه اعزام شده اند به صورت نوبتی وارد تونل مخروبه معدن زغال سنگ زمستان یورت شده تا کار آوار برداری را انجام دهند.

مروتی با بیان اینکه سه نقطه ریزش بزرگ در مسیر تونل مخروبه وجود دارد، گفت:با تلاش گروه های امدادی متخصص معدن تقریبا به قسمت انتهای ریزش اول رسیده و بعد از انجام آوار برداری، مقاوم سازی آن تا ادامه مسیر پیگیری خواهد شد.

وی در خصوص آمار جانباختگان هم افزود:مسئولیت ارائه آخرین آمار جانباختگان این حادثه با مدیریت بحران استان است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان همچنین از اجتماع کنندگان در حاشیه تونل مخروبه درخواست کرد که محل حادثه را برای شتاب بخشیدن در انجام عملیات گروه های امدادی معدن ترک کنند./ایرنا 


http://www.caspiankhabar.com/6495



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96