اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل مدیریت بحران استان:

نیروهای امدادی هنوز به کارگران محبوس شده ‎ دسترسی ندارند
مدیر کل مدیریت بحران استان گفت: از ابتدای دهنه ورودی آن‌گونه که کارگران معدن بیان می‎کنند، حدود یک‌هزار و ۸۰۰ متر فاصله است و هنوز نیروهای امدادی نتوانستند به کارگران معدن دسترسی پیدا کنند.

مدیر کل مدیریت بحران استان گلستان گفت:از ابتدای دهنه ورودی آن‌گونه که کارگران معدن بیان می‎کنند، حدود یک‌هزار و ۸۰۰ متر فاصله است و هنوز نیروهای امدادی نتوانستند به کارگران معدن دسترسی پیدا کنند.

به گزارشکاسپین خبر، صادقعلی مقدم  اظهار داشت:احتمالا انفجار گاز انباشته شده در معدن زمستان یورت آزادشهر منجر به این حادثه شده باشد.

وی تصریح کرد:در حال حاضر ماموران امداد و نجات در محل حاضر هستند و به امدادرسانی مشغول هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان گفت:بر اثر انفجار زمستان یورت آزادشهر 12 نفر زخمی و 50 نفر حبس شدند.

وی با بیان اینکه به 15 نفر از حادثه دیدگان امدادرسانی شده است، افزود:بیش از 40 کارگر در این حادثه حبس شده‎اند و 6 پایگاه امداد و نجات در محل حادثه حضور دارند و به امدادرسانی مشغول هستند.

مقدم با بیان اینکه ماموران امداد و نجات از سراسر استان گلستان به محل حادثه اعزام شدند، افزود:ساعت 11:59 دقیقه وقوع این حادثه به مرکز فوریت‎های پزشکی اعلام شد و در اسرع وقت نیروهای هلال احمر در محل حاضر شدند.

وی گفت:یک سری از گروه‎های امدادی کارخانه‎های معدن برای نجات وارد معدن می‎شوند که 21 نفر از این عزیزان به بیمارستان گنبد کاووس و ازادشهر دچار گاز گرفتگی می‎شودند و مصدومیت شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 15 کارگر معدن به صورت سرپایی درمان شدند، افزود:تعدادی از کارگران معدن نیز به بیمارستان‎های شهرستان آزادشهر و گنبدکاووس اعزام شدند.

مقدم تاکید کرد:عملیات امدادرسانی در حال انجام شدن است و نیروهای امدادی دست به دست هم دادند تا بتوانند مشکل را حل کنند.

وی تاکید کرد:استاندار گلستان به محل حادثه اعزام شده است تا با نظارت وی عملیات نجات کارگران گرفتار دنبال شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان بیان داشت:از ابتدای دهنه ورودی آنطور که کارگران معدن بیان می‎کنند حدود یک هزار و 800 متر فاصله است و هنوز نیروهای امدادی نتوانستند به کارگران معدن دسترسی پیدا کنند./تسنیم 


http://www.caspiankhabar.com/6482



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96