اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیر اداره درآمد و سرمایه‌گذاری شهرداری گرگان در گفت و گو با کاسپین‌خبر:

شورای شهر جای افراد بی‌تجربه نیست/ پارلمان شهری به محلی برای آزمون و خطای افراد تبدیل نشود
مدیر اداره درآمد و سرمایه‌گذاری شهرداری گرگان با اشاره به اهمیت بالای پارلمان شهری در توسعه و پیشرفت، شورای شهر را محل به کار گفتن تخصص و تجربه عنوان کرد.

مدیر اداره درآمد و سرمایه‌گذاری شهرداری گرگان با اشاره به اهمیت بالای پارلمان شهری در توسعه و پیشرفت، شورای شهر را محل به کار گفتن تخصص و تجربه عنوان کرد.

به گزارش کاسپین‌خبر، مهدی باقری با بیان این مطلب که در برخی دوره‌های شورای شهر خاصه دوره اخیر شاهد این بودیم که پارلمان شهری به محلی برای کسب تجربه برخی افراد تبدیل شده است خاطر نشان کرد نباید از شورای شهر به عنوان محل آزمون و خطا استفاده کرد.

وی که 27 سال سابقه کاری در مدیریت شهری گرگان را در کارنامه دارد افزود:شوراهای شهر می‌توانند در مسیر رشد و توسعه شهری بسیار تأثیرگذار باشند مشروط به اینکه افراد متخصص و با تجربه در آن فعالیت کنند نه کسانی که کمترین تجربه را در اداره شهر دارند.

باقری همچنین حوزه تأمین بودجه و درآمد شهرداری را یکی از مهمترین قسمت‌ها عنوان و یادآوری کرد:وقتی یک نهادی مانند مدیریت شهری گرگان که تأمین بودجه‌اش با خودش است از افزایش چشمگیر بودجه صحبت می‌کند یعنی مسئولیت‌های بخش‌های مالی، درآمد و اداری را دوچندان کرده است.

دبیر کمیته سرمایه‌گذاری و عضو هیات عالی سرمایه‌گذاری شهرداری گرگان ادامه داد:این بخش‌ها جدای از وظایف ذاتی خود؛ تأمین مبالغ و همچنین هزینه آنها بر اساس نقشه راه کشیده شده از سوی شهردار را هم برعهده دارند.در چنین حالتی باید شورای شهر هم به مدد بیاید مشروط بر اینکه اعضای آن از تجربه و تخصص کافی برخوردار باشند.


http://www.caspiankhabar.com/6473



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96