اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرعامل گاز گلستان:

۶۴ روستای استان گلستان گازرسانی شد
مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان گفت: در سال گذشته طرح گازرسانی به ۶۴ روستای استان گلستان افتتاح شد.

 مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان  گفت:در سال گذشته  طرح گازرسانی  به ۶۴  روستای استان گلستان  افتتاح شد.

به گزارشکاسپین خبر،  صفرعلی جمال لیوانی  از گازرسانی به 64 روستای استان در سال 95 خبرداد و اظهار داشت:این پروژه‌ها با همت و تلاش مجموعه کارکنان شرکت مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی افزود:در همین راستا نزدیک به 21 هزار و 160 نفر از هم استانی‎ها نیز به جمع مصرف‎کنندگان گاز طبیعی افزوده و از خدمات شرکت گاز بهره‌مند شدند.

جمال لیوانی تصریح کرد:با وجود محدودیت‌های موجود، این شرکت در سال گذشته توانست 394 کیلومتر شبکه را اجرا کرده و 51 واحد صنعتی عمده را نیز از نعمت گاز طبیعی بهره‎مند کند.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان با اشاره به اینکه در مجموع شمار پروژه گازرسانی استان تاکنون در بخش‌های مختلف شهری، روستایی و صنعتی به 1452 مورد رسیده اظهار داشت:این تعداد پروژه‌ها شامل ٢٩ شهر ، 816 روستا، 543 واحد صنعتی عمده و همچنین ٦٤ جایگاه CNG است،که از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده‎اند.

جمال لیوانی ادامه داد:در حال حاضر 100 درصد جمعیت شهری و 93 درصد جمعیت روستایی استان که در مجموع 95 درصد جمعیت تحت پوشش استان به کل جمعیتی که قابلییت تحت پوشش را تشکیل می‌دهد از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

مدیرعامل گاز گلستان با توجه به گرم شدن هوا توصیه کرد:مشترکان دقت کنند پس از جمع‌آوری وسایل گازسوز، شیرهای مصرف گاز بسته شود و محل خروج گاز با درپوش مناسب مسدود شود تا شاهد بروز حادثه به علت نشت گاز از محل شیرها نباشید./  روابط عمومی شرکت گاز استان


http://www.caspiankhabar.com/6470



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96