اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



فرمانده یگان حفاظت شیلات گلستان:

صیادان غیرمجاز در دریای خزر دستگیر شدند
فرمانده یگان حفاظت شیلات استان گلستان گفت: با تلاش نیروهای یگان حفاظت شیلات استان، چند نفر از صیادان غیرمجاز در آب‌های دریای خزر در استان گلستان شناسایی و دستگیر شدند.

 فرمانده یگان حفاظت شیلات استان گلستان گفت:با تلاش نیروهای یگان حفاظت شیلات استان، چند نفر از صیادان غیرمجاز در آب‌های دریای خزر در استان گلستان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارشکاسپین خبر، سرهنگ غفار سعیدی‌نسب اظهار داشت:برای حفاظت از دام‌های خاویاری و مقابله با صیادان غیرمجاز نیروهای این یگان توانستند یک قایق موتوری 5 قوه اسب را با یک نفر سرنشین، یک دستگاه جی پی اس و مقدار 2 کیلوگرم ماهی استخوانی، در حوزه میان‌قلعه شناسایی و دستگیر کنند.

وی تصریح کرد:همچنین در ادامه این عملیات، 2 نفر صیاد غیرمجاز، در حوزه استحفاظی چالاشت شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده یگان حفاظت شیلات استان گلستان گفت:از این 2 صیاد غیرمجاز، یک فروند قایق موتوری 35 قوه اسب، یک دستگاه جی پی اس، 3 شاخه لنگر و 10 لیتر بنزین و تعداد 3 عدد گالن سوخت(20 لیتری)کشف و ضبط شد.

سرهنگ سعیدی نسب اظهار کرد:همچنین در ادامه عملیات های نیروهای یگان حفاظت شیلات استان و در راستای حفاظت از دام های خاویاری، در یک عملیات دو مرحله ای دیگر، 2 نفر صیاد غیر مجاز به همراه آلات و ادوات صیادی، شناسایی و دستگیر شدند که از این صیادان یک عدد قایق موتوری 8 قوه اسب، یک دستگاه جی پی اس و 2 کیلوگرم ماهی استخوانی از نوع سفید، در منطقه خواجه نفس کشف و ضبط شد.

وی گفت:در این عملیات دریایی تعداد 50 رشته دام فلسدار و 3 شاخه لنگر بلاصاحب نیز از دریا جمع‌آوری و به پایگاه انتقال داده شد.

فرمانده یگان حفاظت شیلات استان گلستان یادآور شد:همه آلات و ادوات صیادی غیرمجاز کشف شده پس از تکمیل پرونده برای رسیدگی و سیر مراحل قانونی، به حوزه قضایی نوکنده و ترکمن ارسال شد./ روابط عمومی اداره کل شیلات استان


http://www.caspiankhabar.com/6455



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96