اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی گلستان:

اتباع خارجی در استان گلستان تحت پوشش بیمه قرار می‎گیرند
مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استان گلستان گفت: اتباع خارجی در استان گلستان تحت پوشش بیمه سلامت قرار می‌گیرند.

 مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استان گلستان  گفت: اتباع خارجی  در استان گلستان تحت پوشش  بیمه سلامت  قرار می‌گیرند.

به گزارشکاسپن خبر،  مهدی دهرویه  صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح بیمه سلامت برای اتباع خارجی در استان اظهار داشت:بیش از 11هزار افاغنه دارای کارت آمایش در استان گلستان می‌توانند با مراجعه به مراکز بیمه سلامت استان تحت پوشش بیمه قرار بگیرند.

مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استان گلستان تاکید کرد:با توافق وزارت کشور با کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل و وزارت بهداشت، قرار شد اتباع تحت پوشش بیمه قرار بگیرند.

دهرویه افزود:در این طرح اتباع می‌توانند با استفاده از این دفترچه‌ها از خدمات بیمارستانی و 90 درصد تخفیفات درمانی استفاده کنند.

مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استان گلستان تاکید کرد:در این طرح 3 گروه افراد عادی، افراد دارای بیماری‎های خاص و اقشار آسیب‌پذیر را مشمول می‌شود که می‎توانند به مراکز بیمه سلامت استان مراجعه کنند.

دهرویه افزود:در این طرح افراد گروه دوم و سوم به صورت رایگان از بیمه برخوردار می‎شوند و افراد گروه نخست تعرفه عادی را پرداخت می‌کنند.

مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استان گلستان گفت:این طرح مدتی است در استان در حال اجراست اما استقبال خوبی تاکنون انجام نشده که برای حمایت از اتباع این طرح اجرا می‌شود و امیدوارم با استقبال اتباع بتوانیم خدمات بهتری به آنها بدهیم.

وی افزود:با توجه به اینکه شرط تداوم این طرح‌ها با استقبال اتباع خارجی مواجه می‌شود، امیدواریم با شرکت حداکثری آنان بتوانیم شاهد جذب بیشتر کمک‌های سازمان‌های بین‌المللی باشیم.

دهرویه اظهار کرد:بیماران خاص و اقشار آسیب‌پذیر را به صورت رایگان و افراد عادی را با پرداخت سرانه حدود 194 هزار تومان زیرپوشش قرار می‌دهد../تسنیم 


http://www.caspiankhabar.com/6450



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96